בחירות 2022

מה סיכמו נתניהו ואמסלם בפגישת הפיוס?

דודי אמסלם ובנימין נתניהו נפגשו במצודת זאב לראשונה מאז התלהטו הרוחות, ויישרו ההדורים ביניהם
דוד זולדן |  5
על רקע המתיחות בין ח"כ דודי אמסלם ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו ונוכח מורת הרוח שביטא הליכוד בעקבות התבטאויותיו של אמסלם נגד בתי המשפט נפגשו נתניהו ואמסלם במצודת זאב במטרה ליישר ההדורים ולפתוח דף חדש. 
הפגישה, שהתקיימה במצודת זאב, היא הפגישה הראשונה שמקיימים אמסלם ונתניהו מאז עלה מפלס המתיחות בין השניים.  
בתחילת החודש חבר הכנסת אמסלם, שהגיע למקום החמישי בפריימריז של המפלגה, שיגר מסר ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, לפיו הוא ייכנס לממשלה הבאה רק בתנאי שיהיה שר המשפטים.
אמסלם גם ציין בראיון לחדשות 13 כי: "מערכת המשפט היא חשובה למדינה, חשובה לעם ישראל. אנחנו הולכים לתקן אותה. היא עקומה היום ברמות בלתי נתפסות. קודם כל, פסקת ההתגברות, זה הדבר הראשון. הוועדה לבחירת שופטים צריכה להיות מורכבת רק מפוליטיקאים. צריכים להיות שרים וחברי כנסת".
המתיחות הגואה הדאיגה את נתניהו משום שהיא רק החריפה את המשבר ונתניהו ביקש לעצור את ההידרדרות בזמן. האם השיג אמסלם את מבוקשו וקיבל הבטחה מפורשת מנתניהו לתיק אשר לבו חפץ? עוד מוקדם לדעת אך האווירה הטובה בפגישה ויישור ההדורים ביניהם מותירה לאמסלם סיבה טובה לחייך באם נתניהו יקים ממשלה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גיוס המונים
    נחמן 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמסלם התחייב לארגן גיוס המונים להמשך רכישת סיגרים מסוג, קוהיבה, מונטה קריסטו ורומיאו וג'ולייט. הוא גם התחייב לרכוש ליקרים מסוג קוונטרו כדי שביבי יוכל לטבול בהם את קצה הסיגאר. כדי לשמור על שלום בית, הוא גם התחייב לדאוג לגברת לטובת שמפניית דום פריניון ורוד ובכמות נכבדה. כך לא יצטרך הזוג המלכותי להוציא שקל, כרטיס אשראי, או ארנק, שאין להם.
    סגור
  • 4.
    שני גושי הטינופת יישרו הדורים עלק .. (ל"ת)
    זה נבלה וזה טריפה 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    הזאב והכלב ביחד ?
    השכן של ביבי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חכמינו אנשי תורה ודעת אומרים :- ירמיהו יג23: "הֲיַהֲפֹךְ כּוּשִׁי עוֹרוֹ, וְנָמֵר חֲבַרְבֻּרֹתָיו?! פרושו:- כמו שכושי לא יכול להפוך את עורו משחור ללבן ונמר לא יכול להפוך את צבען של חברבורותיו כך גם שניים אלה לא יכולים להשתנות !!! ״הלך הזרזיר אצל העורב ?״ … *"לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב, אלא מפני שהוא מינו"* פרושו של פתגם שמקורו בתלמוד, ופשוטו: יצורים (בעלי חיים ואנשים כאחד) שיש ביניהם קרבה ביולוגית או התנהגותית, נוטים לדבוק זה בזה.*ועל זה נאמר -מצא מן את מינו*
    סגור
  • 2.
    "קח קצת אלכוהול וגרעינים וסתום כבר את הפה"
    גיגי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נראה לי סיכום הוגן.
    סגור
  • 1.
    היות וביבי לא מצליח פעם חמישית אמסלם יכול להמשיך לפנטז (ל"ת)
    פלוני 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור