משפט

ישראלית עצורה זה שלושה חודשים בבית כלא במרוקו

תושבת נתניה נעצרה עם נחיתתה בעיר רבאט שבמרוקו בחשד שביצעה עוקץ בסך מאות אלפי אירו, מנגד היא מכחישה את המיוחס לה וטוענת כי מישהו השתמש לה בזהות
מערכת ice |  6
מעצר (צילום pexels)
תושבת נתניה בת 58, נעצרה במאי השנה עם בעלה במרוקו. למדינה הזוג הגיע לכבוד חתונה של חברים קרובים כך דיווח הבוקר (שני) שמעון איפרגן ממאקו. לפי הדווחים התושבת נעצרה על ידי המשטרה המקומית מיד כשנחתה ברבאט בטענה שהיא מבוקשת על ידי האינטרפול. במשרד החוץ מכירים את המקרה. קונסולית ישראל במרוקו ביקרה את העצורה בכלא ודאגה לספק לה אוכל כשר.
על פי הרשויות בצרפת, טויטו הקימה לכאורה חברת קש וביצעה עוקץ בסכום של 300 אלף יורו. היא נשפטה שלא בפניה לשנתיים מאסר בפועל. מתוך כך היא מוחזקת למעלה משלושה חודשים בכלא המרכזי ברבאט בתא אחד עם 15 נשים העצורות על עבירות שונות.
 
מנגד הישראלית מכחישה את המיוחס לה וטוענת כי מישהו השתמש בפרטים שלה ללא ידיעתה. "אני גרה 20 שנה בישראל אז איך פתאום נזכרו לעצור אותי על דבר שלא עשיתי ולא יידעו אותי בעניין. אני עצורה פה בתנאים לא קלים. אני פוחדת לצאת מהתא. זה לא נעים שכולם יודעים שאני יהודיה וישראלית. שלושה חודשים לא ראיתי את שני הילדים שלי" מסרה למאקו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יש יותר מסכן ממנה
    שלום 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמירם בן אוליאל מוחזק בכלא בתנאים קשים ואכזריים ביותר במדינת עולם שלישי הנקראת "ישראל", אך ורק מפני היותו יהודי, לאחר שנעצר וסבל עינויים קשים עד שנאלץ "להודות" במה שלא עשה.
    סגור
  • 4.
    לא מעניינת בעליל (ל"ת)
    שתישאר של 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    לא טסים למדינות מפוקפקות (ל"ת)
    לא לקחת סיכון 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כנראה יש דברים בגו... (ל"ת)
    אושרי 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    על מדינת ישראל לעדכן תושביה מראש תו
    חיים 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אזלת יד בעידן המחשבים ודיגטל
    סגור
  • השם יעזור לה
    הרב אברהם 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מבין אפשר לבדוק אם היה לה באמת באמת חברה פרטית אפשר לבדוק אם היא באמת קצת אנשים היום הכל מרושת במצלמות סתם תופסים בן אדם אומרים לו איזה אתה השם יעזור לה הוא יוציא אותה מאפלה לאורה מישעבוד לחירות אני מברך אותה תוך שבוע יוצאת הביתה
    סגור