משפט

אסם במהלך שעושק אתכם? זה המוצר שעומד במרכז חקירה

על פי החשיפה, אסם שמשווקת בארץ את מטרנה ומחזיקה בכ-50 מהשוק גם משווקת את 'נאן' באמצעות המיזוג עם נסטלה ובכך לכאורה נפגעת התחרות, רשות התחרות פתחה בבדיקה
מערכת ice | 
מפעל אסם (צילום יחצ, מתוך אתר אסם, freepik)
על פי חשיפת תכנית חיסכון בקשת 12 הערב (שני), מתחת לפני השטח, שההורים לתינוקות כלל לא מודעים לכך, מתנהל עושר של ממש בתחליפי החלב, כאשר רשות התחרות פתחה בבדיקה לגבי הריכוזיות בשוק.
על פי הממצאים, באירופה המחירים הרבה יותר נמוכים בישראל ויש תחרות על הכיס של ההורים. אלא שמדובר במוצר שאין לו כל כך הרבה תחליפים בארץ, כאשר המיזוג של נסטלה ואסם עוד ב-2009 עומד במוקד הבדיקה של רשות התחרות.

נסטלה מחזיקה באחד ממותגי התמ"ל החזקים בעולם 'נאן', בעוד שאסם מחזיקה ב-50 אחוז מהשוק הישראלי באמצעות מטרנה. אז אסם הבטיחה שלא תהיה בתחרות כי אין בארץ את נאן, אלא שבשנים האחרונים היא כן משווקת את המותג של נסטלה.
בלובי הציבורי 99 תקפו: "הם מתחרים בעצמם, איזה יופי, האם המחירים יירדו? לא הם רק יעלו ואנחנו נשלם. רשות התחרות חייבת ללכת לצעד תקדימי, היא צריכה לחייב את אסם למכור את מטרנה".
ממטרנה נמסר כי "מוצרי נאן המשווקים בישראל, מיוצרים בישראל, במפעל מטרנה שבקיבוץ מעברות, כמו כל מוצרי התמ"ל האחרים של מטרנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה