משפט

אלי ציפורי ייחקר במשטרה בעקבות תלונת הדס קליין

פרקליטות המדינה אישרה למשטרה לחקור את העיתונאי אלי ציפורי בעקבות תלונת עדת משפט נתניהו הדס קליין. עורך דינו של ציפורי: "אווירה של הפעלת לחץ תקשורתי" 
מערכת ice |  4
אלי ציפורי (צילום מסך ערוץ 20)

פרקליטות המדינה, אישרה למשטרה לזמן לחקירה את העיתונאי אלי ציפורי, בעקבות תלונתה של העדה במשפט נתניהו הדס קליין, על הטרדה ואיומים מצדו.

קליין, לשעבר העוזרת האישית ששל איש העסקנון מילצ'ן, ומי נחשבת לעדת מפתח בתיק המתנות בו מואשם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הגישה את התלונה לפני כחודש, לאחר שציפורי פרסם בעמוד הטוויטר שלו תמונה של ביתה, החושפת שאת כתובת מגוריה בהרצליה.


‏בא כוחו של אלי ציפורי, עו"ד ציון אמיר, מסר לי בתגובה על ההחלטה של היועמ"שית לחקור את ציפורי באזהרה: כי: "ההחלטה ניתנה באווירה של הפעלת לחץ תקשורתי כבד ויש להצטער שזו ההחלטה שנתקבלה. מר ציפורי לא עבר שום עבירה וחקירה זו לא תרתיע אותו מלהמשיך בעשייה העיתונאית שלו".

לפי כתב האישום, משפחת נתניהו קיבלה באופן רציף טובות הונאה ממילצ'ין ומהמיליארדר ג'יימס פאקר, בדמות קופסאות סיגרים ומארזי שמפניות, בסכום מצטבר של 690 אלף שקלים, זאת על רקע סמכויותיו וכוחו של נתניהו כראש ממשלה.


קליין סיפרה בעדותה על הקשר עם משפחת נתניהו, וחלוקת המתנות התדירה. בין השאר העידה כי נאלצה לספק מתנות לזוג נתניהו "אין ספור" פעמים. "זה היה סיפור חיי. ארנון לא התנדב לקנות מתנות. הוא אמר לי 'זה מתחיל להיות מטורף הכמויות האלה. תגידי לה שהרואה חשבון שואל, ותשאלי אותה אם זה בסדר ותקין מבחינה משפטית'".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הגהה
    רג 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות שהעתונות של ימינו לא משקיעה דקה בהגהה.
    סגור
  • 3.
    תבלה בחקירות, מתוק. שברת? שילמת!
    חן זלצר 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חשבת שהכל מותר?
    סגור
  • 2.
    וולקאם למשטרינו הטוטליטרי, צריך לעצור כל העיתונאים (ל"ת)
    קים צ'ונג און 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מזמן היה צריך לעצור אותו ולרסן אותו (ל"ת)
    דובי 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור