משפט

יונתן פולארד הגיש בקשה לרישיון נשק, מדוע במשטרה סירבו?

המרגל לשעבר יונתן פולארד הגיש בקשה חריגה למשטרת ישראל למתן אישור לנשיאת נשק, מאחר שהוא נוסע לעיתים תכופות לאזור יהודה ושומרון שם הוא מקיים הרצאות מטעם המועצה האזורית שומרון, אך במשטרה החליטו לדחות את בקשתו.
מערכת ice | 
יונתן פולארד (צילום יחצ יוחננוף)
המרגל לשעבר יונתן פולארד הגיש בקשה חריגה למשטרת ישראל למתן אישור לנשיאת נשק, אך במשטרה החליטו לדחות את בקשתו. הבוקר (חמישי) פולארד הגיש עתירה מנהלית נגד ההחלטה לבית המשפט המחוזי בירושלים: "עלול להוות מטרה בפני ארגונים עוינים", כך פורסם היום (חמישי) ב-"YNET".
פולארד ביקש בעתירה לאפשר לו להחזיק באקדח אישי מאחר שהוא נוסע לעיתים תכופות לאזור יהודה ושומרון שם הוא מקיים הרצאות מטעם המועצה האזורית שומרון, כאשר כבר לפני מספר חודשים נמסר לו שהוא לא רשאי לשאת נשק.
ראש המועצה, יוסי דגן, שלח מכתב בו הוא מבקש מהמשטרה לאשר את בקשתו את פולארד: "על עברם של יונתן ואסתר פולארד אין להכביר במילים, מדובר על אנשים שמסרו את נפשם וגופם כפשוטו למעם מדינת ישראל וסיפורם ידוע לכל. יונתן ואסתר פועלים בהתנדבות באזור השומרון מספר פעמים בחודש. כמו כן יש להוסיף כי מר פולארד הינו אדם מוכר ותמונתו ידועה בפי כל וככל וישנו אירוע בטחוני החשש לחיו גובר יותר מאשר אדם אחר״.
עוד נכתב בעתירה כי "העותר שירת בעברו למעלה מ-30 שנים במשרד הביטחון ואף הוכר כסוכן ישראלי שהופעל בלשכת לק"מ הפועלת ע"י משרד הביטחון. אין ספק שהעותר הקדיש את חיו בשירות בטחוני למען המולדת עמד בדרישות נוקשות הכוללות סיווג ביטחוני גבוה במסגרת עבודתו בשירות הביטחון של מדינת ישראל וזה כשלעצמו סיבה מספקת לתת לו רישיון לנשק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה