משפט

פעוט התחשמל ומת בביה"ח, קרוביו התפרעו ותקפו את הצוות

בן השלוש פונה לביה"ח סורוקה בבאר שבע במצב אנוש. לאחר מאמצי החייאה אינטנסיביים קבע הצוות הרפואי את מותו. לשמע הבשורה תקפו קרוביו עובדים ופצעו מאבטח שנזקק לטיפול. משטרה ויס"מ הוזעקו, שני מתפרעים נעצרו לחקירה
מערכת ice |  1
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
טרגדיה בדרום - ושוב אנשי הרפואה משלמים את המחיר ומותקפים: פעוט כבן שלוש מהפזורה הבדואית, תושב היישוב ערערה שבנגב, התחשמל למוות אתמול (ראשון). הילד התחשמל ככל הנראה בביתו והגיע תחילה במצב אנוש למרפאה ביישובו בשעות אחר הצהריים, ומשם פונה על ידי מד"א בניידת טיפול לבית החולים סורוקה בבאר שבע. 
לאחר מאמצי החייאה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. לאחר שהתבשרו על מות הפעוט, בני משפחה וקרובים שלו התפרעו ותקפו מאבטחים במקום, שאחד מהם נזקק לטיפול. צוות האבטחה ניסה למנוע את התפרצותם לתוך המיון והזעיק כוחות יס"מ ומשטרה כדי לסייע. שניים מהמתפרעים נעצרו לחקירה. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות הדיווח על ההתחשמלות.
מבית החולים נמסר בהודעה כי "הנהלת סורוקה רואה התנהגות תוקפנית ואלימה כלפי מאבטחים וצוותים מטפלים בחומרה רבה ומגלה אפס סובלנות בנושא".
 
פרמדיקים סיפרו אתמול כי מצאו בחדר הטיפולים במרפאה את הילד כשהוא מחוסר הכרה. הם ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן שוק ואז פינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי. 
זו כמובן לא הפעם הראשונה, אלא רק עוד שורה ברשימה הארוכה של רופאים ואנשי צוות רפואה המותקפים על לא עוול בכפם לאחר שעשו את עבודתם נאמנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להאמין
    אור 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכס על אזרחים כאלו !! להחזיר אותם לעזה
    סגור