משפט

המורה ליוגה הנמלטת תואשם ברצח מדרגה ראשונה

קייטלין מארי ארמסטרונג, מדריכת יוגה בת 34 מטקסס, נאשמת שרצחה בירייה מתוך התקף קנאה רומנטי רוכבת אופניים מצטיינת שנפגשה עם בן זוגה, ואז ברחה לקוסטה ריקה והתחבאה תוך ניסיון לשנות את הופעתה
מערכת ice | 
בית משפט (צילום vecteezy)
אחרי שלכאורה רצחה אישה, ברחה והתחבאה בקוסטה ריקה תוך ששינתה את המראה החיצוני בעזרת ניתוח קוסמטי, הוחזרה החשודה ברצח לעירה אוסטין, שם תועמד לדין על רצח מדרגה ראשונה. היא חזרה לארצות הברית בשבת, עם סרטון ABC שבו נראה אותה בליווי של מרשלים אמריקאים משדה התעופה הבין-יבשתי ג'ורג' בוש ביוסטון בשבת.
קייטלין מארי ארמסטרונג, מורה ליוגה בת 34, נעצרה בקוסטה ריקה לפני שישה ימים. היא חשודה בגין רצח כוכבת הסקי ורוכבת האופניים אנה מוריה וילסון בת ה-25 ב-11 במאי. הרצח לכאורה התרחש בעקבות מפגש רומנטי שהיה בין וילסון הנרצחת לבין בן הזוג של ארמסטרונג הרוצחת, אף הוא רוכב אופניים בשם קולין סטריקלנד. לפי החוקרים, סטריקלנד והנרצחת הלכו לשחות יחדיו שעות לפני הרצח.
הרצח והמאמץ המורכב של ארמסטרונג להתחמק ממעצר עוררו עניין לאומי ועוררו מצוד בינלאומי שנמשך יותר מחודש.
החבר הוותיק שלה, קולין סטריקלנד, גם הוא רוכב אופניים, יצא עם וילסון בסתיו שעבר כשהוא לכאורה יוצא במקביל עם ארמסטרונג. ארמסטרונג גילתה על כך בינואר ואמרה לחברה שהיא "רצתה להרוג את וילסון", על פי תצהיר המשטרה. על פי הדיווחים, סטריקלנד הכחיש מערכת יחסים מתמשכת עם וילסון, אבל הוא שיקר לארמסטרונג לגבי מקום הימצאו כשנפגש עם ווילסון ב-11 במאי, כשביקרה באוסטין מסן פרנסיסקו כדי להתכונן למירוץ הקרוב.
סטריקלנד אספה את וילסון מבית חברתה על אופנוע, הלכה לשחות ואכלה ארוחת ערב לפני שהורידה אותה, נכתב בתצהיר. רכב התואם לג'יפ השחור גרנד צ'ירוקי של ארמסטרונג נראה עוצר ליד בית החברה רגע לאחר הורדת וילסון.
הגופה נמצאה מאוחר יותר באותו לילה, אחרי שנורתה מספר פעמים בחדר השירותים של בית המגורים, נכתב בתצהיר. ארמסטרונג נחקרה מאוחר יותר על ידי המשטרה במהלך הירי, אך על פי הדיווחים שוחררה עקב תקלה טכנית. 
או אז החלו נסיונות הטשטוש והבריחה: מדריכת היוגה מכרה את הג'יפ ב-12,200 דולר ולקחה טיסה מאוסטין לניו יורק. ימים לאחר מכן, היא ירדה בנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי והשתמשה בדרכון תקף של מישהו אחר כדי לקפוץ לטיסה לקוסטה ריקה.
כשנעצרה בהוסטל בשבוע שעבר, הרשויות אמרו שהיא חבשה תחבושת על אפה וגזרה את שערה וצבעה אותו מצבע חום-אדמדם בהיר לגוון כהה יותר. עדה סיפרה ל-"Inside Edition" שהיא השאירה מאחוריה את הדרכון שלה, דרכון השייך לאחותה - וקבלה של 6,350 דולר עבור ניתוח קוסמטי.
 
ארמסטרונג עומדת גם בפני אישומים של גניבה בסך 654 דולר מספא מקומי בשנת 2018, במחוז טרוויס, טקסס, שם עברה טיפול בוטוקס, כך עולה מרישומי הכלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה