משפט

יאיר נתניהו עקץ את עורך הדין של קריים מיניסטר

בנו של יו"ר האופוזיציה עלה לדוכן העדים בבית משפט השלום לדיון הוכחות בתביעת לשון הרע כנגדו מצד תנועת 'קריים מיניסטר', כשנשאל ע"י עו"ד גונן בן יצחק האם שיקר פעם, ענה: "הרבה פחות ממך זה בטוח"
מערכת ice |  5
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
יאיר נתניהו עלה היום (ראשון) לדוכן העדים בבית משפט השלום בתל אביב, לדיון הוכחות בתביעת לשון הרע כנגדו מצד תנועת 'קריים מיניסטר' שארגנה את הפגנות בלפור. בנו של ראש הממשלה לשעבר עלה על דוכן העדים ונחקר על ידי עורכי הדין של שני הצדדים. 
כזכור, תנועת 'קריים מיניסטר' תבעה את נתניהו על סך חצי מיליון שקל בגיל לשון ברע. התביעה הגיעה בעקבות פרסומים שקריים של נתניהו לטענת העמודה, אשר הכפישו את התנועה ואנשיה בטוויטר של בנו של ראש הממשלה, לו עמוד פופולרי ופעיל במיוחד ברשת החברתית. 
בתביעה נכתב כי בנו של ראש הממשלה לשעבר השווה את אנשי התנועה למיליציות נאציות, וכמו כן הוסיף שהעמותה נתמכת בכסף זר ועל ידי פדופיל, תוך שהוא מכנה אותם "מטורללים", "אלימים עם בעיות פסיכוטיות קשות".
 במהלך עדותו נשאל נתניהו על ידי עו"ד בן יצחק האם שיקר פעם, בתגובה ענה: "הרבה פחות ממך זה בטוח".  נתניהו, המיוצג על ידי עו"ד יוסי כהן, נחקר על דוכן העדים. את תנועת 'קריים מיניסטר' (עמותת חוזה חדש) מייצג עו"ד גונן בן יצחק.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמו רוע וניבזות יש בקריים מינסטר הזה (ל"ת)
    תנ7עה של אנשים רעים. 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אתם מרימים לו כי הוא כותב אצלכם
    ראובן 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא עקץ ולא בטיח. סתם השמיץ והתחצף. ביריון מקלדת פרובוקטור בשקל. "אני מעלה מיליון ציוצים ביום" אמר הפרזיט. זאת העבודה שלך?הלוואי וייקנס בחצי מיליון
    סגור
  • 10
    ראובן.ס 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מילה בסלע.
    סגור
  • גנבת לי את המילים (-: (ל"ת)
    אלעד 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כנראה ממש בא לו שאבא יפשוט רגל
    גל 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כנראה חסר יכולת לשלוט בעצמו, במה שיוצא לו מהפה ובעצבים שלו. ואחרי שאבא כבר לא בשלטון, אין לו מה לעזור לו. יותר אידיוט מהקריקטורה שלו ב"ארץ נהדרת" ואפילו ב"ארץ השמש השוקעת".
    סגור