משפט

משה איבגי מסתבך: "אנס אותי, נלחמתי על חיי"

השחקן משה איבגי סופג מכה קשה: בשבוע בו דנים על קיצור השחרור שלו מעונש המאסר, תלונה חדשה הוגשה במשטרה של אישה בשנות ה-70 בחייה שטענה כי השחקן אנס אותה 
מערכת ice |  15
משה איבגי בבית המשפט (צילום מסך חדשות 12)
השחקן משה איבגי שהורשע על עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית נגד שחקניות שעבדו עימו ונכנס לרצות את עונש המאסר שלו של 11 חודשים בספטמבר האחרון, סופג היום (שני) מכה קשה במיוחד. 
לאחר שבשבוע האחרון עלו הפירסומים כי השחקן רוצה לפנות לוועדת השחרורים במטרה לקצר את עונשו, עדות חדשה, פורסמה הבוקר באתר וואלה! תרבות. ש', אישה בשנות ה-70 לחייה הגישה תלונה במשטרה בשבוע שעבר וטוענת לכאורה שאיבגי אנס אותה בשנת 1986. השניים היו ביחסי שכנות בלבד, מכרים ולא זרים, לדבריה של ש' השחקן מעולם לא משך אותה והילדה שלה שיחקה עם ביתו של איבגי, דאנה.  אבל באמצע יום בהיר, איבגי הגיע לדלת ביתה. 

ש' סיפרה לוואלה: "יום אחד הוא הופיע בביתי בלי הודעה מוקדמת, דפק לי בדלת. אמר לי 'אני מחפש את הבת שלי, היא אצלך?'. אמרתי לו 'לא'. הוא כבר נכנס, סגר את הדלת. פתאום הוא קפץ עליי, והצמיד אותי לקיר. לא יכולתי לזוז סנטימטר. זה היה משהו איום ונורא. נלחמתי בו ופתאום הוא זרק אותי לספה ועלה עליי. פשוט הייתי בשוק. לא הייתה תקשורת בכלל. הוא תפס לי את שתי הידיים. הוא ניצל את השנייה הזאת שהייתי בשוק והוא חדר לתוכי. הוא הצליח לעשות את זה משום שהייתי משותקת. לא הבנתי מה קורה כאן. אחרי זמן קצר, כשהבנתי מה קורה, פשוט סילקתי אותו בכוחות על אנושיים. זרקתי אותו מהדירה שלי וטרקתי את הדלת.
הרגשתי את האלימות המאוד מזוקקת הזאת. זה היה פשוט מזעזע. אני כל כך נגעלתי. פתאום ראיתי אצלו שתי דמויות שונות לחלוטין. מצד אחד אדם שכולם מכבדים, שכולם סוגדים לו, שנמצא ברמה תרבותית במקום הכי גבוה. מצד שני התגלה לי אדם עלוב עם מנטליות ירודה שלא נתקלתי בה עד אז. הוא הפך פתאום את עורו ואנס אותי בצורה הזולה והבוטה ביותר. כשזה קרה אני פשוט לא האמנתי. הייתי בשוק לראות פתאום ישות שונה לגמרי ממה שהוא טרח לייצר".
ש' המשיכה בתיאור וסיפרה כי התנגדה לו לאורך כל הזמן: "הוא השתמש באלימות כל כך חזקה, שהייתי צריכה כאילו להילחם על החיים שלי, ורק ככה הצלחתי לסלק אותו. אבל זה היה ממש מלחמה. מפה אמרתי: עד כאן. פשוט סילקתי אותו בכוחות על, שלא ידעתי שחבויים בי כאלה כוחות, אבל סילקתי אותו. זה קרה בזבנג כזה. בבת אחת. הייתי צריכה להתעשת, וברגע שהתעשתתי פשוט סילקתי אותו. היו בו שתי דמויות שונות לגמרי. והוא הגיע למקום הכי נמוך שיכול להיות. ואני אומרת, איך זה יכול להיות? הוא יכול היה להשיג נשים בצורה תרבותית. למה הוא היה צריך לעשות את זה? כאילו יש פה איזו חולניות, מצב חולני מאוד מאוד קשה, וזה מה שמנהל אותו".
תגובת עו"ד מיכאל כרמל וחן מאירי, עורכי דינו של איבגי לידיעה של וואלה: "לא היו דברים מעולם. התזמון של הכתבה והתלונה מדבר בעד עצמו. ברור לנו שמדובר במהלך מתוכנן מראש כדי לפגוע במשה איבגי ובענייניו המשפטיים. אנחנו בטוחים שמי שצריך לקבל החלטה בעניינו יעשה כן על סמך מה שקיים ולא על סמך דברים מומצאים ומתוזמנים. לצערנו כל אדם שמתראיין כדי לקדם משהו בעניינו שמזכיר את שמו של משה איבגי במקום שיכתבו עליו כותבים על משה, והדבר מתועד בעשרות כתבות. הגיע העת לסיים את מסע הצייד נגדו. משה איבגי נותן את הדין על מעשיו כאחד האדם והנסיון הנואל הזה לטפול עליו אשמת אונס שלא היה ולא נברא בתזמון הזה לא יצלח"
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    איבגי הוא אדם מקסים
    אילאי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העברות בהם הורשע איבגי הן הקלות ביותר בעברות המין.. חיבק נישק נגע… אם התיק הזה לא היה תיקשורתי לא היה תיק.. עכשיו באה איזה זקנה עם סיפור אונס ברוטלי.. איפה היית שזה קרה? הרי ברוטלי קוראים למשטרה… מה בדיוק מניע אותך שאת כועסת? לא קיבלו אותך לעבוד ? יש מצבים שבהם צריך לאמר דיייייי. גם אם היה לפני 30 שנים… אז אם לא דיברת אז… הייתה לך סיבה… תשתקי לנצח כי זו המצאה מלוכלכת שלך… אני לא מאמין לך.
    סגור
  • 13.
    איבגי
    ארי הזועם 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אים משה קצב ישב כמה שנים בכלה אז גם הוא צריך לשב על מה שעשה.מגיע לו כמה שנים...אני שונה אנסים
    סגור
  • 12.
    איבגי משה
    טלי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אפשר להמציא כזה שקר
    סגור
  • 11.
    היה פעם מאבק כזה אבל הציבור אדיש
    חוק ביטול חוק התיישנ 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ביטול חוק המטופש הזה
    סגור
  • 10.
    איבגי אנס?
    דיי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש להניח שאישה בת 70 בערך לא התלוננה כי ידעה שהתלונה שלה תהיה תחת התישנות,אבל כששמעה שהוא רוצה להשתחרר לפני תום העונש המגוחך שקיבל,היא רוצה לספר את הסיפור שלה,שממש לא נראה כהמצאה,ומאין העו"ד יודעים ש"לא היה ולא נברא"?על פניו לפי כל העדויות הוא נראה כחולני אובססיבי ליחסי מין כוחניים ... לכאורה...איכס של בן אדם,שישב לפחות עד תום העונש שהוטל עליו
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    על אבגי
    shir 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי תרדו כבר ממנו , משעמם לכם . כבר פרסמתם פעמיים על הזקנה בת ה70 שנזכרה עכשיו . איפה היתה לפני שנתיים שכל המוטרדות יצאו לפסטיבל מי טו ? רוצה אולי כסף ? אולי לא מספיק לה ביטוח לאומי ? יללה תתקדמו הוא כבר נענש . והרסה לו את הקריירה .
    סגור
  • 8.
    פעם אנס תמיד אנס! מוסר של שמאלנים (ל"ת)
    האמת 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    למה שאשה בת 70 תמציא סיפור כזה? למה לה לשקר? (ל"ת)
    מירי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    איבגי
    שלמה 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מעשים מגונים ואונס מקבלים 11 חודשים שייך למחנה הנכון עונש בזיון
    סגור
  • 5.
    חח
    א 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוק שווה לכולם ענישה אחידה לכולם לא יתכן שעל מעשים כאלה מקבלים שבעה חודשים ואזרח לא מוכר עלול לקבל כפליים אם לא יותר
    סגור
  • 4.
    עורכי דין מעוותים
    איילת 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם יודעים שהוא סוטה מין שכופה את עצמו על נשים. בת ה 70.בכתבה איזה ענייניים יש לה לקדם, טמבלים. מקומו של איבגי בכלא וכל אישה שתלך להצגה או סרט שלו בעתיד הלוואי ויאנסו את בנותייה
    סגור
  • 3.
    יש לבדוק היטב את הענין ולאלתר
    Hr 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור רק מדוע לא היגישה את עדותה שהכל יצא? מדוע רק עכשיו ? אך אם אמת מה שנשמע כך , על השופטים להחליט ובהתאם להחמיר את עונשו.
    סגור
  • 2.
    אמרת שבדיות ? איזה שבדיות מהאכסניה ? (ל"ת)
    סמי 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מכונת אמת תחליט אם יש אמת בדבריה
    ימית 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואם כן? שישב עוד 10 שנים
    סגור
  • איבגי
    אילן 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אני בעד שידור איבגי ישלם עד הסוף את העונש ללא קיצור. יחד עם זאת הסיפור שלה נשמע טיפה הזוי..... לא שהייתי שם.. אבל בכל זאת,. זו דעתי
    סגור