משפט

תביעת המיליונים: נהג שהתנגש בחזיר בר בחיפה יקבל פיצוי עתק

לאחר שנתקל בחיה משוטטת במהלך נסיעה לילית, נחבל בראשו ואיבד את ההכרה, הנהג בן ה-30 יקבל פיצוי בגובה 3 מיליון שקלים, על אף ההתנגדות של חברת הביטוח למנות מומחה נוירו-פסיכיאטרי
מערכת ice |  7
חזירים בחיפה (צילום צילום מסך חי פה חדשות חיפה)
פרסום מעניין במיוחד הבוקר (שלישי) בחדשות חיפה והקריות. תושב הקריות כבן 30 נפגע בתאונת דרכים בעת התנגשות עם חזיר בר משוטט בצפון הארץ ועתה יפוצה בסכום כולל של שלושה מיליון שקלים.
על פי הדיווח, במהלך נסיעה לילית נתקל לפתע הנהג בחזיר בר משוטט, התנגש בו ונחבל בראשו. לאחר שעות בן היה מחוסר הכרה וכלוא ברכבו בצד הדרך, רכב חולף שהבחין בתאונה הקטלנית הזעיק שירותי הצלה אשר לאור הדחיפות הזניקו מסוק הצלה למקום. עורך דין מאור עזרן, בעל חברת עורכי דין המתמחה מזה שנים רבות בתחום נזקי גוף, הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי המוסמך ועמד על מינוי מומחים רפואיים בתחומים מגוונים.
חברת הביטוח התנגדה בתוקף למינוי מומחים בפרט בתחום הנוירו פסיכיאטרי בטענה שתחום זה כולל את הפגיעה הקוגניטיבית ממנה התובע סובל. התובע באמצעות עו"ד עזרן עמד על מינוי נפרד של נוירולוג בנוסף למינוי הפסיכיאטרי. לאחר דיון ממושך בעניין בקשה זו של התובע נתקבלה והוא הופנה להערכה נוירו קוגניטיבית מקיפה בסופה עלו ממצאים מהותיים לפיצוי ושיקום התובע.
במקביל מוצו זכויות התובע באגף הניידות ונכות הכללית והתובע נמצא זכאי למשך כל חייו לגמלאות בשווי של מליון ושלוש מאות אלף שקל. בנוסף לפיצוי הרשויות התובע נמצא זכאי בנוסף לפיצוי בשיעור מליון ושבע מאות אלף שקל. בסך הכל כאמור קיבל התובע כ-3 מיליון שקלים.
עו"ד מאור עזרן מסר לאתר חדשות חיפה והקריות: "יש להפוך כל אבן ולמצות זכויות התובע עד תום גם במחיר של זמן תוך אי קיצור הדרך. אלמלא המינוי הנוסף התובע היה נמצא זכאי לשליש במקרה הטוב מהפיצוי לו זכה בסופו של יום. משרדי שמח שהזכויות מוצו עד תום והתובע יוכל לפתוח דך חדש עם שיקום וטיפול ראוי בתקווה לשוב למעגל העבודה. אכן לעיתים יש חפיפה בין התחום הנפשי לבין התחום הקוגניטיבי אך ראוי להתייעץ עם מומחים שמא חלילה תתפספס נכות משמעותית שתשפיע על פיצוי התובע שיעורו והיקף הטיפולים להם יהיה זכאי כולל כאלה שאינם בסל הבריאות".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התובע, הנפגע, את מי תבע בסופו של דבר? (ל"ת)
    אמיר 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    העונש צריך להתחלק.
    צחי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בין חברת הביטוח לעירייה שבהפקרות שלה מאפשרת את פעילות חזירי הבר בעיר.
    סגור
  • 3.
    החזיר עשה יופי של קופה (ל"ת)
    דוד 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 2.
    התאונה הקטלנית
    משה 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תודה לאל הנהג חי. אז זה לא המצב
    סגור
  • ת'כלס (ל"ת)
    כדאי תשנו 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה רציני? החזיר המסכן מת (ל"ת)
    א 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    עכשיו כל המובטלים ייכנסו בחזירים (ל"ת)
    דודי 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור