משפט

בנק יהב מזהיר את הלקוחות בישראל: כך מנסים לגנוב מכם כסף

בהודעה ללקוחות שהועברה דרך הודעת SMS נכתב מטעם הבנק: "שלום, אנו מבקשים להזהיר מפני מתחזים שיוזמים שיחות ללקוחות הבנקים ומציגים עצמם כנותני שירותים בתחומים שונים, זאת כדי להתחבר לטלפונים ניידים ולמחשבים ולגנוב מהם כספים".
כפיר אדר | 
בנק יהב, Apple Pay (צילום יחצ בנק יהב, ויקיפדיה)
בצל ניסיונות פישינג והונאה שנעשים בתקופה האחרונה, הנהלת בנק יהב ממשיך לעדכן את הלקוחות מהאפשרות שהם עשויים ליפול קורבן לאותם פושעים. גם אמש (חמישי) נשלחו הודעות ללקוחות במטרה להזהירם.
בהודעה ללקוחות שהועברה דרך הודעת SMS, נכתב כי: "שלום, אנו מבקשים להזהיר מפני מתחזים שיוזמים שיחות ללקוחות הבנקים ומציגים עצמם כנותני שירותים בתחומים שונים, זאת כדי להתחבר לטלפונים ניידים ולמחשבים ולגנוב מהם כספים". 

כמו כן, בהודעה הבהיר הבנק, שנחשב לגדול ביותר לשכירים ועובדי מדינה: "לתשומת לבכם! חל איסור מוחלט למסור כרטיסים, פרטים ורכיבים סודיים ולאפשר התקנת אפליקציות או השתלטות מרחוק על מכשירכם".
לסיום הזהירו בבנק: "היזהרו גם מהודעות עם קישורים הנחזות להיות הודעות מהבנק למרות שמופיעות בהמשך להודעות קודמות, ניתן לצפות בסרטוני הסברה בנושא באתר השיווקי של הבנק. בכל בעיה צרו קשר עם מוקד יהב 2616*. בנק יהב".
כזכור, רק לפני כמה חודשים, בלב ירושלים, בסניף בנק יהב, התרחש לאחרונה אירוע דרמטי שחושף את המורכבות והתחכום של הונאות פיננסיות בעידן המודרני. פקידה ערנית הצליחה לסכל ניסיון "העוקץ הרוסי", תרמית מתוחכמת שכבר גבתה מחיר כבד מאלפי ישראלים בשנתיים האחרונות. האירוע מדגיש את חשיבות הערנות האנושית בעידן של פשיעה דיגיטלית מתקדמת.
על פי מאקו, הסיפור נפתח כשא', לקוח מבוגר, הגיע לסניף למשוך 35,000 שקל, לכאורה עבור נכדתו בחו"ל. מה שהחל כפעולה בנקאית שגרתית, הפך במהרה לתרחיש מורכב של ניסיון הונאה. הפקידה, בתושייה ראויה לציון, הציעה פתרון בטוח יותר של העברה בנקאית, צעד ראשון שהאט את מהלך ההונאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה