כסף וצרכנות

בנק יהב סוגר את הסניפים: זו ההודעה שקיבלו הלקוחות

בהודעה ברשתות החברתיות של הבנק נכתב: "בסניפים הבאים לא תתקיים קבלת קהל ביום ד׳ 11.10.23: מרחב דרום – אשקלון, ראשון לציון – סניף "לב ראשון", נתיבות, קריית גת, שדרות"
מערכת ice |  1
בנק יהב, Apple Pay (צילום יחצ בנק יהב, ויקיפדיה)
הבנקים בישראל מנסים להמשיך להתנהל בצל מלחמת 'חרבות ברזל' ובנק יהב, שמיועד בעיקר לעובדי המדינה, יצא בהודעה חריגה ללקוחותיו לגבי פתיחת הסניפים ברחבי הארץ, כולל הסבר על אילו סניפים כלל לא יפתחו היום (רביעי) לקבלת קהל.
הבנק מסר: "לקוחות יקרים, גם בימים אלו, אנו עומדים לשירותכם באתר האינטרנט ואפליקציות הבנק, וכן במוקד יהב ישיר 2616*. לאור המצב הבטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, אנו עושים את מרב המאמצים על מנת להמשיך ולהעניק לכם שירות".

כמו כן, בהודעה ברשתות החברתיות של הבנק נכתב: "בסניפים הבאים לא תתקיים קבלת קהל ביום ד׳ 11.10.23: מרחב דרום – אשקלון, ראשון לציון – סניף "לב ראשון", נתיבות, קריית גת, שדרות".
לסיום נכתב ללקוחות בהודעה כי: "קבלת הקהל ביתר סניפי הבנק תינתן עד השעה 15:00. ניתן לצפות באתר לצפייה בכתובות הסניפים. לשירותכם ובתקווה לימים שקטים, בנק יהב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין יותר על מה לכתוב?
    אנה 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אוק, סגרו סניפים לקבלת קהל. גם בבנקים עובדים אמאות של ילדים שאין להם מסגרת, גם הם גרים בערים המפוצצות שנאמר לתושבים להשאר במרחבים מוגנים. אז לא תהיה קבלת קהל בימים האלו - מה יקרה? קהל גם ככה לא יבוא - להשאר בבתים היום יותר נכון
    סגור