משפט

המשפחה הזו הסתבכה עם רשות המסים: העלימו מיליוני שקלים

עסק משפחתי: בתום חקירה סמויה שנוהלה בחודשים האחרונים על ידי רשות המיסים ומשטרת ישראל, נעצרו הלילה 7 חשודים במזרח ירושלים בחשד שהפעילו עסקים באופן פיראטי. בין העבירות המיוחסות לחשודים הלבנת הון, מרמה, עבירות מס, רישום כזב, הפעלת עסק ללא רישיון ועוד.
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
הלילה, פשטו חוקרי פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים יחד עם שוטרים של מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב  על בתיהם של 7 חשודים בני אותה משפחה במסגרת מבצע מעצרים בפרשה שזכתה לכינוי "עסק משפחתי", בשיתוף היחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) מרחב קדם במחוז ירושלים. 
במהלך החודשים האחרונים התנהלה  בפקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ובמשטרה חקירה סמויה ונרחבת יחד עם , במסגרתה חוקרי היחידות פעלו לאיסוף ראיות מפלילות נגד חשודים בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון, מרמה וזיוף בנסיבות מחמירות, העלמת הכנסות ומסירת רישום כוזב לרשות המסים, הפצת חשבוניות פיקטיביות, ניהול עסק ללא רישיון, וכל זאת, בעקבות הפעלת עסקים פיראטים באזור מזרח ירושלים. 

מהחקירה עולה כי החשודים פעלו בשיטתיות ולאורך זמן ובמעשיהם הביאו להלבנת הון והעלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים  לאורך תקופה ממושכת תוך התעלמות מהוראות החוק.
הבוקר הפכה החקירה לגלויה, עת פשטו כוחות המשטרה של מחוז ירושלים יחד עם פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום לבתיהם של החשודים במ.פ שועפט שבמזרח ירושלים. במהלך המבצע, נעצרו לחקירה 7 חשודים בגילאי 20-60 לחייהם תושבי מזרח ירושלים. 
במהלך המבצע, בוצע חיפוש בבתיהם של החשודים, שם אותרו ונתפסו מסמכים רבים, פנקסי חשבוניות, סכום רב של כסף מזומן בסכום כולל של כ-170 אלף ש"ח מזומן וכ-2,500 דולר ועוד.
מעבר לאכיפה הפלילית, בוצעה גם פעילות אכיפה כלכלית, במסגרתה נתפסו ונגררו לחזקת המשטרה שבעה כלי רכב המשמשים את אותם חשודים לביצוע העבירות והן הועברו למגרש אחסנה. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ובמהלך היום צפוייה המשטרה לבקש להאריך מעצרם של חשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה