משפט

עוקץ המותגים הגדול נחשף: מי מזייף בגדים בסכומי עתק?

"חוצה גבולות" – בפעילות אכיפה משולבת של המחוז הדרומי וגופי אכיפה אזרחיים ביישוב ערוער הושתו קנסות וסנקציות בשווי של מעל 800,000 שקל, בגדי "מותגים" מזויפים הוחרמו בחנות לממכר בגדים בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. 66 דוח"ת תנועה ניתנו בגין עבירות תעבורה המסכנות את משתמשי הדרך.
מערכת ice |  2
בגדים גנובים בנצרת (צילום קרדיט: דוברות משטרת ישראל)
שוטרי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ממשיכים לפעול בישוב ערוער והמגזר הבדואי בפריסה רחבה והיערכות גבוהה על מנת להשליט סדר במקום ולהבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים וזאת במסגרת תכנית הפעולה המחוזית "חוצה גבולות" שקבע מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, במאבק העיקש נגד תופעות הפשיעה ביישוב הנובעים מסכסוכים שונים ובמטרה למנוע הסלמה ולסכל באופן ממוקד פעילות פלילית הפוגעת בשלום הציבור ולחזק את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי.
במסגרת הפעילות המבצעית "מסלול בטוח ירוק" שמבצע המחוז הדרומי והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, תוך חיזוק המשילות וההרתעה, בוצעה אכיפה כלכלית נרחבת ביישוב כחלק ממבצעי ׳מניפה׳ שבהם משטרת ישראל משלבת זרועות יחד עם גופי אכיפה נוספים שמטרתם אכיפה משמעותית בהפעלת סנקציות וקנסות מנהליים לצד סיכול ואכיפה פלילית נגד גורמים עבריינים.

במהלך הפעילות עוקלו 2 כלי רכב לבעלי חוב ביניהם רכב יוקרה מסוג "מרצדס" בגין חובות מס של כ 100,000 שקל. בבדיקה שנערכה על ידי נציגי הפדרציה לקניין רוחני בבית עסק לממכר בגדי "מותגים", עלה כי נמכרים במקום מותגים מזויפים של חברות שנות ( "אדידס" "נייקי" "דיזל" ועוד). הביגוד הוחרם ועל בעל העסק יושת קנס בשווי של מאות אלפי שקלים.  
בשיתוף פעולה של המשטרה הירוקה וצוות המדור להגנת הסביבה של המשטרה הושתו קנסות וניתנו דוחו"ת בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים בגין אחסון מזהם של גרוטאות כלי רכב והשלכת פסולת מזהמת במקום ציבורי. רשויות המס ערכו ביקורות לבתי עסקים שם אותרו אי רישום תקבולים ואי עמידה בחוק המזומנים וחובות דיווח ונתפסו כספים שעל פי החשד לא דווחו כנדרש בשווי של עשרות אלפי שקלים.
התבצעה אכיפה כלכלית, גביית חובות לרשויות ומתן סנקציות מנהליות בשילוב זרועות גופי האכיפה על יעדים ובתי עסק שעליהם הושתו קנסות וניגבו חובות בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים.  בתוך כך, בוצעה אכיפה נרחבת נגד עבירות תעבורה המסכנות את משתמשי הדרך ונרשמו 66 דוח"ות תנועה. על 17 כלי רכב נאסר השימוש בהם בגין ליקויי בטיחות וביצוע עבירות תנועה.
את הפעילות הובילו שוטרי תחנת ערוער בשיתוף יחידת סה"ר המחוזית והיא לוותה על ידי קצין חילוט ואכיפה כלכלית ותובעת רישוי במחוז הדרום בשיתוף גורמי אכיפה אזרחיים: משטרה ירוקה והמשרד לאיכות הסביבה, רשויות המס, מרכז לגביית קנסות, ביטוח לאומי, הוצל"פ והפדרציה לקניין רוחני. תיקי חקירה בגופי האכיפה השונים נפתחו לבעלי העסקים.
בסיומה של החקירה יועברו התיקים לעיון יחידת תביעות רישוי במחוז הדרומי לבחינת הגשת כתב אישום וסגירת העסקים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זיוף.התחזות.וכו זהו גזל חמור ביותר ובהרת כולכםן תענשו
    חקי חיון 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון בהרת נזקג לכל העוקצים.זייפנים.מעמידי פנים.מתחזים.וכו כדאי כי תדעונה שתענשו קשות מאוד ובחומרה רבה ביותר ולא תזכו למנוח ולא יהיה לכם לא יום ולא לילה
    סגור
  • 1.
    תגובה
    מוטי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להשמיד לתת לנזקקים
    סגור