עסקי ספורט

תלבושת אחידה: זה המותג הישראלי שחתום על בגדי הספורטאים הישראלים

גאווה ישראלית בתלבושת אחידה: בבגדי המשלחת הפראלימפית לפריז חתום המותג הישראלי Holyland Civilians, שיצר פריטים עם עלה זית, הדפס עדין של מגן דוד והכיתוב HOLY
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, עודד קרני הוועד האולימפי בישראל)
תלבושת אחידה, זה הדבר שמעסיק את מארגני התחרות ביממה האחרונה. ענף של זית רקום על צווארון חולצת טי לבנה מעל הכיתוב Holy, זה הסלוגן והסמל שיעטרו את חולצות משתתפי התחרות העולמית. גם לבית הנשיא בירושלים, הגיעו חברי המשלחות האולימפית והפראלימפית למשחקים האולימפיים בפריז אבל עם מדים אחרים. בעוד חברי המשלחת האולימפית הסתובבו בגן בית הנשיא עם מערכת לבוש לבנה בצביעת טאי-דאי כחולה בעיצוב טרמינל X – חברי המשלחת הפראלימפית הגיעו במדים ייצוגיים שעוצבו עבורם על ידי המותג Holyland Civilians של המעצבים ענת משולם ודור חן, בצבעוניות הדגל ועלי הזית, הרומזים לשלום הנכסף.
מאז אולימפיאדת אטלנטה ב-1996, עיצבה חברת קסטרו את המדים הרשמיים של המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, כאשר אשתקד עבר השרביט לחברת טרמינל X, ששמרה על ההפרדה התמוהה בין שתי המשלחות.
בניגוד למשלחות בינלאומיות כמו זו של איטליה בעיצוב ג'ורג'יו ארמאני, ראלף לורן לארצות הברית, וקנדה בעיצוב חברת לולולמון, שיצרו פריטי לבוש תואמים לשתי המשלחות – חברי המשלחות מישראל יוצאים אולימפיאדה אחר אולימפיאדה במדים שונים; הפרדה ויזואלית בין האלופים האולימפיים משתי המשלחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה