משפט

פרשת השחיתות בעיריות בישראל מסתבכת: עד מדינה גויס

כחלק מהחקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל״כ) בלהב 433, בנוגע לשחיתות ציבורית, עבירות מס והלבנת הון בעיריות ת״א, אשקלון ורחובות נחתם הסכם עם עד מדינה
מערכת ice | 
רשות המסים ולהב 433 (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי אלוני)
בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל״כ) בלהב 433, בנוגע לשחיתות ציבורית, עבירות מס והלבנת הון בעיריות ת״א, אשקלון ורחובות, עודכן כי כחלק מהחקירה נחתם הסכם עם עד מדינה.
הוטל צו האוסר פרסום כל פרט העלול לחשוף את זהותו של העד ושל מי מבני משפחתו לרבות מענם, משלח ידם, תפקידם, תמונתם וכינויים וכן כל פרט אחר העלול להביא לחשיפתו ו/או זיהוי שלהו ו/או של מי מבני משפחתו וכל פרט מפרטי החקירה בזיקה לעדותו. 

כזכור, חקירה משותפת של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ביחד עם חקירות מכס ומע"מ ב"ש והיחידה הארצית לחשיפת יעדים ברשות המסים, הובילה למעצרם של 13 חשודים לפני כשבועיים, בהם גם עובדי אגף התברואה בעיריית ת"א. החקירה נוהלה בחשד לעבירות של שחיתות ציבורית, הלבנת הון וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים.
השבוע, עם התפתחות בחקירה, נעצרו 3 חשודים נוספים, בהם גם עובדי עירייה בכירים בעיריית אשקלון ובעיריית רחובות. בנוסף, עוכבו לחקירה 2 מנהלי אגפים מהעיריות לחקירה במשרדי יאל"כ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה