משפט

התביעה דורשת: 5 עד 7 שנות מאסר עבור שותפו של נוכל הקריפטו

ריאן סלמה הודה באשמה בשתי עבירות ומסר כסף ונכסים בשווי של 6 מיליון דולר במסגרת עסקת טיעון. עורכי דינו טוענים כי הוא אדם טוב שעורב בפשעים בעקבות המנהיג הכריזמטי סם בנקמן פריד. גזר הדין צפוי להינתן בשבוע הבא
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
התובעים בארצות הברית דורשים 5 עד 7 שנות מאסר עבור ריאן סלמה, בכיר לשעבר ב-FTX. סלמה מואשם בכך שתרם תרומות לא חוקיות לקמפיינים פוליטיים, בעיקר לקמפיינים של מתמודדים רפובליקנים. בנוסף, מואשם סלמה בניהול עסק לא חוקי להעברת כספים. סלמה החל לעבוד בחברת FTX לאחר שפגש את סם בנקמן פריד בשנת 2019. 
עורכי דינו של סלמה ביקשו מבית המשפט להטיל עליו עונש מאסר קל יותר, של עד 18 חודשים. לדבריהם, פשעיו של סלמה לא היטיבו אתו אלא נועדו לסייע לחברה בה עבד. עוד טענו עורכי דינו כי סלמה הוא אדם טוב שהסתבך בפשע בזמן שעבד תחת מנהיג פושט וכריזמטי. הכוונה היא כמובן, לבנקמן פריד, הידוע בכינוי "נוכל הקריפטו" שנשלח לאחרונה למאסר ממושך.
התובע האמריקני הדגיש כי תרומת הכספים הלא חוקית לקמפיין היא אחת מהגדולות ביותר שנראו בארצות הברית ושהעסק הלא חוקי שניהל העביר מעל מיליארד דולר ללא פיקוח ראוי. סלמה הודה באשמה בשני האישומים והוא צפוי לקבל את גזר דינו ב-28 במאי. כחלק מעסקת הטיעון שלו מסר סלמה נכסים בשווי של כמעט 6 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה