משפט

בעלי לחם חביתה שוב בסכנת חיים? מטען חבלה בכניסה לביתו

אחרי שהעסק שלו נסגר לקבלת קהל בגלל ״חשש לשלום הציבור״: משטרת נתניה גילתה שוב מטען חבלה בכניסה לבית הבעלים של ״לחם חביתה״. חבלן שהוקפץ למקם ניטרל את המטען שיכול היה לגרום נזק
מערכת ice | 
ויקי עזרא (צילום יוטיוב/ חדשות 13)
רק לפני חודש, פריט אמל''ח הושלך לביתו של ויקי עזרא הידוע בתור הבעלים של "לחם חביתה" שבנתניה. רק חמישה ימים קודם לכן הושלך פריט אמל''ח נוסף לבית העסק שלו, כאשר לא היו נפגעים בשני האירועים, אבל חודש עבר ונראה שעזרא עדיין בסכנה.
אחרי שהעסק שלו נסגר לקבלת קהל בגלל ״חשש לשלום הציבור״: משטרת נתניה גילתה שוב מטען חבלה בכניסה לבית הבעלים של ״לחם חביתה״. חבלן שהוקפץ למקם ניטרל את המטען שיכול היה לגרום נזק.
בחודש שעבר, שוטרי נתניה פתחו בחקירה אודות המקרה, כשחבלני המשטרה העבירו את שרידי האמל''ח לבדיקה במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה ועל פי כתב האישום, הסיפור האלים התגלגל בעקבות ויכוח שהיה לבנו של עזרא עם שני עוברי אורח שרבו איתו על מקום חניה בקרבת "לחם חביתה".
עוד על פי כתב האישום, השלושה התחילו להתווכח, הריב הסלים לאלימות פיזית עד כדי הוצאת סכין באיום כלפי בנו של עזרא, ואיומים נוספים כי יחזרו לטפל בו. לאחר הוויכוח האלים על מקום החניה, הנאשמים חזרו למקום, ומשם התפתחה קטטה אלימה במקום בין בנו של עזרא, עזרא עצמו ושני הנאשמים שבאו "לסגור עימם חשבון".
בנוסף, לאחר הריב האלים בבית העסק", הושלך פריט אמל''ח ראשון למסעדה של עזרא כאשר במזל, לא היו נפגעים. עזרא מצידו לא נשאר חייב והתלונן למשטרה כנגד שני החשודים והוגש נגדם כתב אישום אמש (שלישי), בגין הקטטה האלימה ועל החשד כי השליכו את פריט האמל''ח לאזור חנות הכריכים שבעיר. שעות לאחר שהוגש כתב האישום, פריט אמל''ח שני הושלך, הפעם לביתו הפרטי של עזרא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה