משפט

רשת המלונות מעניקה פיצוי: מי זכאים להנחה של 5%-20%?

בהודעה שהגיעה למייל של לקוחות שהתארחו במלונות בעבר נכתב: "בהתאם להסדר פשרה בתביעה ייצוגית (ת"צ 57215-12-22 ) הנך זכאי להנחה בשיעור של 20% לארוחת בוקר באחד ממלונות בראון, בהם מוגשת ארוחת בוקר בלא תלות בלינה, או הנחה בשיעור של 5% ללינה באחד ממלונות בראון"
כפיר אדר | 
מלון בראון ים המלח (צילום מקס קובלסקי)
רשת המלונות הפופולרית בראון הגיעה לאחרונה לפשרה מול תובעת שביקשה למחות על כך שהרשת לא מפרסמת מחיר מלא, כולל מע"מ, באתרים שלה שאינם בעברית. כעת היא מפצה לקוחות בארוחת בוקר בהנחה בהזמנת חופשה.
בהודעה שהגיעה למייל של לקוחות שהתארחו במלונות בעבר נכתב: "בהתאם להסדר פשרה בתביעה ייצוגית (ת"צ 57215-12-22 ) הנך זכאי להנחה בשיעור של 20% לארוחת בוקר באחד ממלונות בראון, בהם מוגשת ארוחת בוקר בלא תלות בלינה, או הנחה בשיעור של 5% ללינה באחד ממלונות בראון".
 
עוד נכתב בהודעה המדוברת: "ההטבה תקפה עד ליום 20.9.24 , למימוש פעם אחת בלבד בהזמנות ישירות בלבד באתר www.brownhotel.com או במרכז ההזמנות וללא כפל מבצעים. ניתן לממש את ההטבה בעת התשלום בקבלת המלון".
רק לפני כשנה בתביעה אחרת, שהוגשה לפני שנתיים, הפשרה נחתמה לפני ששני הצדדים הגיעו לבית המשפט. ממלונות בראון נטען כי הרשת פועלת לפי חוק, והבהירה שהאתרים בלעז מיועדים לתיירים שאינם מחויבים לשלם מע"מ וכי מצוין בתמחור שאכן מדובר במחיר שאינו כולל מע"מ. במסגרת הסכם הפשרה בין הצדדים, שניהם לא יודו בטענות אחד נגד השנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה