משפט

הקבלן בן ה-80 שנסחט חושף: "הביאו אותי לפשיטת רגל"

הקבלן שנפל קורבן לסחיטה של עבריינים טוען: "הם טענו שאני צריך ל'פצות' אותם בחצי מיליון שקל על שבירת חלון מכונית של אחד מהם...באחד המקרים הם אמרו לי שהצ'קים שלי חזרו ושיביאו אנשים מג'ואריש לגבות ממני את החוב... רעדתי מפחד. נאלצתי למכור בגללם את הווילה שלי ואת הנכסים שלי. הם הביאו אותי לפשיטת רגל"
מערכת ice |  1
נדלן (צילום shutterstock, פלאש 90)
לפני מספר ימים, חוקרי יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של מחוז מרכז, בשיתוף היחידה הארצית לחקירות של הממונה על הליכי חדלות פירעון במשרד המשפטים ופקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים, פתחו לפני מספר חודשים בחקירה סמויה, עם קבלת תלונה מקבלן תושב רעננה בן 80.
על פי התלונה של אותו קשיש, מספר אנשים חברו בצוותא להונות אותו בהיקף של מיליוני שקלים, תוך התחזות לאחרים ובמסווה של הלוואות שהיו "אמורים להחזיר". כאן הוא מתאר שעבר מסכת איומים וסחיטות קשה מצדם.

על פי מאקו, הקבלן טען: "הם טענו שאני חייב להם מיליוני שקלים, הם אלה שהיו חייבים לי הרבה כסף, והפכו אותי באיומים לבעל החוב שלהם. באותה תקופה האמנתי שהחיים שלי ושל בני משפחתי בסכנה גדולה מאוד. לא ידעתי שהם ביימו כל מיני אירועים פלילים להפחיד אותי".
עוד הוסיף הקבלן, "הם טענו שאני צריך ל'פצות' אותם בחצי מיליון שקל על שבירת חלון מכונית של אחד מהם...באחד המקרים הם אמרו לי שהצ'קים שלי חזרו ושיביאו אנשים מג'ואריש לגבות ממני את החוב... רעדתי מפחד. נאלצתי למכור בגללם את הווילה שלי ואת הנכסים שלי. הם הביאו אותי לפשיטת רגל"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה שלטון החוק, אין משטרה ?
    חן 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם מאוים ואין מי שיעזור לו ?
    סגור