משפט

התביעה מסתבכת: איכילוב הסתיר מידע מאמיר פיי גוטמן לפני מותו?

אמיר פיי גוטמן ז"ל הלך לעולמו לפני כשש שנים אחרי שטבע למוות. משפחתו הגישה תביעה נגד בית החולים איכילוב, אחרי ששם אובחן כי הוא חולה בסרטן ואף עבר טיפולים כימותרפיים, מה שהתברר כטעות גורלית, שלטענתם הביאה למותו אחרי שהיה תשוש וחלש. כעת, המשפחה מבקשת לשנות את כתב התביעה, אחרי שמידע דרמטי במיוחד הגיע לידיה
מערכת ice |  1
אמיר פרישר גוטמן ז"ל בצילומים ל'מחוברים' (צילום באדיבות 'מחוברים', קודה תקשורת)
סיפורו של אמיר פיי גוטמן ז"ל, הוא אחד מהסיפורים המטלטלים ביותר שידע עולם הבידור הישראלי מאז ומעולם. אחרי שאובחן כחולה בסרטן ועבר טיפולים כימותרפיים, גילה הזמר המנוח כי חלה טעות בבדיקה, והוא כלל לא היה חולה בסרטן.
אחרי שקיבל את חייו בחזרה, פיי גוטמן ז"ל הלך לעולמו לפני כשש שנים בנסיבות טרגיות במיוחד אחרי שטבע למוות בחוף בעתלית. לאחר מותו, משפחתו של הזמר המנוח הגישה תביעה נגד בית החולים איכילוב אחרי שטענו שבעקבות הטיפולים שעבר, הוא היה חלש ותשוש וזה מה שהביא למותו.
אלא שהיום (רביעי) פורסם ב"וואלה" כי חלה התפתחות דרמטית במיוחד בפרשה, ומשפחתו של פיי גוטמן ז"ל החליטה לבקש מבית המשפט לתקן את כתב התביעה שהוגשה, זאת לאחר שלטענתם הגיעו לידיהם ראיות חדשות, שעשויות לשפוך אור על מה שקרה, ביניהן גם הקלטות של עובדי בית החולים בנושא.
על פי הדיווח, קרוביו של כוכב להקת "היי פייב" לשעבר בטוחים כי הראיות החדשות שהגיעו לידם מוכיחות שהמעורבים בבית החולים פעלו על מנת לטייח את המחדל, הסתירו ממנו מידע רפואי ואף תוצאות של בדיקות רפואיות משמעותיות. כעת, הבקשה לתיקון כתב התביעה יביא לכך שהטענה בתוכו להעלמת והסתרת נתונים רפואיים תקבל משקל מרכזי יותר.
בני משפחתו של אמיר פיי גוטמן ז"ל מאשימים את בית החולים איכילוב במותו של הזמר המנוח, אחרי שלטענתם היה תשוש וחלש בעת ששחה בעקבות הטיפולים שעבר שלא כצורך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכולוב
    קליין יצחק אקי 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שהולך לאיכלוב הולךל משחטה כולם שפני נסיונות
    סגור