משפט

עופר כסיף בדרך החוצה? זו ההצעה שהעביר היום פה אחד

"אפליית תושבי שדרות ואי הארכת הסדרי שהייה של המפונים״ שיזם ח״כ עופר כסיף עברה פה אחד לדיון בוועדת הפנים וזאת על רקע הניסיונות להדיחו מהכנסת
מערכת ice |  3
עופר כסיף (צילום חדש תעל)
על רקע הניסיונות להדיחו וסאגת גלנט ח"כ עופר כסיף בהצעה דחופה לסדר בנושא: "אפליית תושבי שדרות ואי הארכת הסדרי שהייה של המפונים״. ח״כ עופר כסיף יזם את הצעה והצטרפו אליה ח"כים מהאופוזיציה והקואליציה והיא עברה היום (רביעי) לדיון בוועדת הפנים וזאת בעקבות החלטת שר החינוך לסגור באופן חד צדדי את מסגרות החינוך שטיפלו בתושבי שדרות המפונים בשבוע הבא.
בנאומו, התייחס ח״כ כסיף למצוקת התושבים ותקף את הממשלה: ״התושבים שיבחרו להישאר במלונות, מתוך חשש או מצוקה לשוב לביתם בשדרות, יצטרכו למצוא פתרונות חינוך בכוחות עצמם ותוך הוצאה כספית מכבידה. על פשע המחדל הגדול מוסיפה עכשיו הממשלה חטא של הטלת אחריות על האזרח הקטן, זה שנפגע מהטבח ועכשיו גם צריך לשלם על השלכותיו. אך גם התושבים שיחזרו לבתיהם בשדרות ישובו למציאות לוטה בערפל״. 
ובתגובה מסר ח״כ כסיף: ״בעת שרה"מ מוצא זמן לטייל בין אולפני חדשות ברחבי העולם בשביל להאדיר את שמו כמנהיג בינלאומי, תושבי העיר שהפכה לסמל של נחישות, נמצאים על סף קריסה. כך נראית ממשלה ששמה את יהבה על שורת הרווח בתור השורה התחתונה, שרווחת האדם משנית עבורה לרווחי ההון״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש שעובדים ויש שעסוקים בלחפש בוגדים
    רונה 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן שהאם הזה יגגל רגע את אתר הכנסת ויראה מי מעביר איזה הצעות, מי פועל במציאות ואיזה מההצאות ריאליסטיות ואיזה הקואליצה מקדמת רק כדי לקבור אותן בוועדות לנצח. עם שנשלט על ידי פוליטיקה, שמחליט מה לחשוב על כל דבר מנייר טואלט עד איפה הוא גר בגלל פוליטיקה, חייב ללמוד עליה קצת יותר ואשכרה להבין לפי מה הוא מתנהל- מתי מתמרנים אותו ומתי הוא צריך להקשיב.
    סגור
  • 2.
    פופוליסט? (ל"ת)
    אל 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שדרות
    רות 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין שדרות הביביסטית לא מקבלת עזרה מהממשלה אלא מעופר כסיף שהתייצב לטובתה.
    סגור