חדשות

יכריעו את הבחירות? הראל ויזל ובכירי המשק בתמיכה חריגה במועמד

בכירים במגזר העסקי בישראל, מהראל ויזל בעלי קבוצת פוקס ועד רמי שביט מהמשביר לצרכן, במכתב תמיכה בבני גנץ ובכחול לבן בבחירות לכנסת ה-24: "רק הישארות שלך ושל מפלגתך בכנסת הבאה תבטיח ממשל תקין"
יהודה לוינגר |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
בכירים במשק הישראלי הביעו השבוע תמיכה חריגה במועמדות של בני גנץ וכחול לבן בבחירות לכנסת ה-24, תמיכה משמעותית לאור הנושא הכלכלי הבוער במערכת הבחירות הנוכחית: "תילחם כמו שכולנו ראינו שאתה יודע, תמשיך לשמור על מדינת ישראל".
במכתב עליו חתומים הראל ויזל מבעלי קבוצת פוקס, רמי שביט בעל השליטה במשביר לצרכן ואבי שומר מנכ"ל ואחד מבעלי צומת ספרים ועוד שורה של בכירים במגזר העסקי הישראלי, מובעת תמיכה אחידה בשר הביטחון ומפלגתו כחול-לבן.
"רוצים לחזק את ידיך ולהביע את תמיכתנו בך", כתבו אנשי העסקים, "אנו מאמינים שרק הישארות שלך ושל מפלגתך בכנסת הבאה תבטיח ממשל תקין, דמוקרטי ומתפקד, וקוראים לך להמשיך ולהיאבק למען הדמוקרטיה הישראלית".
הבכירים במשק כתבו שאמנם לא כולם תמכו בכחול-לבן בבחירות האחרונות, וחלקם אף התנגדו נחרצות להחלטתו להיכנס לממשלתו של נתניהו, אבל עתה הם תומכים בגנץ ובמפלגתו: "אנו קוראים לך: תמשיך לשים את ישראל לפני הכול. תילחם כמו שכולנו ראינו שאתה יודע. תמשיך לשמור על מדינת ישראל מבפנים, ולעמוד כחומה בצורה כשומר הדמוקרטיה".
על המכתב חתומים גם שחר תורג'מן מהתאחדות רשתות המסחר וההסעדה, רונן נמני בעלי קפה קפה, איציק ואוזנה מ-ACE, ועידן ווג מאיסתא ספורט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כן, בנאדם ששרף למשקיעים 50 מליון שקל יעזור לכם
    דגן 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלכלית. אני בטוח. לא מאמינים ? תקראו על המימד החמישי.
    סגור
  • 2.
    העיקר בבלפור ובמדינת תל אביב עדיין משייכים את אנשי ההון
    יואל 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לליכוד ולביבי. מנותקים
    סגור
  • 1.
    זה שהם מפורסמים לא הופך אותם לחכמים יותר
    דורית 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראינו את גנץ בשנה האחרונה. הוא בחור טוב, אבל לא מתאים לפוליטיקה.
    סגור