חדשות

יניב לייבוביץ' יטפל בתקציב היח"צ של Headstart

לייבוביץ' יוביל את הניהול התקשורתי של הדסטארט בשיתוף סמנכ"לית השיווק של הקבוצה נטע יהל מרקוס. לאחרונה זכה בשלושה תקציבים נוספים
שרון טל | 
יניב לייבוביץ' (צילום דניס קפל)
"לייבוביץ' – מדיה ואסטרטגיה" נבחר לטפל בתקציב יחסי הציבור של קבוצת headstart. המשרד, בבעלותו של יניב לייבוביץ' יפעל בשיתוף פעולה צמוד עם סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, נטע יהל מרקוס.
קבוצת headstart - קבוצת מימון ההמונים הראשונה והגדולה בישראל. מאז הקמתה, בשנת 2011, גייסה הקבוצה למעלה מ - 460 מיליון ש"ח, מכ-850 אלף איש, עבור כ - 3,200 מיזמים במגוון תחומים. קבוצת headstart שולטת בשוק מימון ההמונים בישראל, באמצעות ארבע פלטפורמות: headstart, giveback, beactive ו–fundit המפוקחת ע"י הרשות לניירות ערך. במהלך משבר הקורונה סייעה headstart למסעדנים ובעלי ברים רבים שנפגעו בצורה קשה וגייסה עבורם 4 מיליון שקלים מ – 17.000 תומכים שונים שאיפשרו לאותם בעלי עסק לשרוד את המשבר העצום שחוו.
במקביל, מצרף משרדו של לייבוביץ את חברת הסטארט-אפ fetcherr המפתחת אלגוריתם תמחור אגנוסטי לעולם התעופה והתיירות וכן את חברת הסטארט אפ wishbox המציעה פלטפורמה חדשנית לניהול חכם בבתי המלון בארץ ובעולם. חברה שלישית חדשה היא אפליקציית hopon המאפשרת תשלום סלולרי בתחבורה הציבורית, ומשיקה בימים אלה את "רב פס".
 
קראו עוד ב-ice
משרדו של לייבוביץ מתמחה במתן שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הטכנולוגיה, נדל"ן, תחבורה, פיננסים וצרכנות. בין השאר, השיק המשרד ומטפל בחברת BIRD האמריקאית שהייתה הראשונה להיכנס לישראל ולהציע קורקינטים שיתופיים. בנוסף לה מטפל המשרד באפליקציית התשלומים PayBox, רשת חללי העבודה ROOMS מקבוצת פתאל, חברת הסייבר המודיעיני Cobwebs technologies, חברת הטכנולוגיה binah.ai, חברת התוכן PEACH, קבוצת התקשורת פנורמה ועוד. במהלך משבר הקורונה ייצג משרדו של לייבוביץ את התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה