בריאות

הגלידה כמעט גרמה למוות: האירוע המחריד הסתיים בנס

נער בן 16 התארח אצל בני משפחתו וטעם גלידה שחשב כי היא פרווה. תוך דקות נרשמה הידרדרות במצבו. צוות מד"א שהגיע במהרה למקום ניסה עם מזרק אפיפן לייצב את המדדים שלו, אך ללא הצלחה והוא הובהל במהרה לבית החולים אסותא שם נאבקו על חייו
מערכת ice | 
גלידה (צילום pexels)
זוועה באשדוד. נער בן 16 מעיר הנמל, שסובל מאלרגיה לחלב הגיעה למצב רפואי קשה לאחר שהתארח אצל בני משפחתו וטעם גלידה שחשב כי היא פרווה. תוך דקות נרשמה הידרדרות במצבו. צוות מד"א שהגיע במהרה למקום ניסה עם מזרק אפיפן לייצב את המדדים שלו, אך ללא הצלחה והוא הובהל במהרה לבית החולים.
לאחר שנלקח לבית החולים אסותא באשדוד, כאשר הורדם והונשם בדרך עקב מצבו שהוגדר כאנוש, הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ וקיבל טיפול יסודי מהצוות. למרות הסכנה שנשקפה לחייו, מצבו השתפו ואחרי כ-20 שעות החל בהתעוררות.

הבוקר (שני)  מצבו מוגדר טוב והוא במצב יציב. אביו סיפר ל-N12: "בשבת האחרונה התארחנו אצל בני משפחה באזור הדרום, בשוגג נקנתה גלידה חלבית כאשר הייתה מחשבה שהיא פרווה, הבן שלנו טעם מהגלידה ומהר מאוד הבנו שפרווה היא לא. הוא מיד החל לפתח תסמינים שמהם הוא סובל מהיום שנולד".
עוד סיפר האב: "למרות השימוש במזרק מצבו המשיך להידרדר, עד שהיה צורך להרדימו ולהנשימו. הגענו אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד מחלקת טיפול נמרץ ילדים, בחסדי שמיים ובעזרת הרופאים, כנגד כל הציפיות, כשם שמצבו הידרדר במהירות כך גם השיפור היה מהיר. לאחר כיממה בה היה מורדם ומונשם, הבוקר הוא כבר חייכני ומתקשר כאילו כלום לא היה. חשוב לי מאוד לפנות לכל ההורים והילדים, גלו משנה זהירות. אלרגיה היא לא משחק ילדים ועלולה לסכן את חייהם של היקרים לנו מכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה