בריאות

חוששים מסוכרת? אלו המאכלים שכדאי לכם מאוד להתרחק מהם

מחקר שהתפרסם בארה"ב חושף כי יותר מ-70 אחוז מאבחוני הסוכרת סוג 2 מאז 2018 נובעים מדיאטות לא בריאות ולא מאוזנות. אז מה אתם צריכים לאכול ולעשות כדי לשמור על בריאותכם? כל התשובות בפנים
מערכת ice | 
בשורה לחולי הסוכרת (צילום shutterstock)
על פי מחקר של אתר Nature Medicine האמריקני, לא פחות מ-14 מיליון מקרים של סוכרת סוג 2 מקושרים באופן ישיר למאכלים מסוימים שגורמים להתפתחותה המהיר של המחלה, על ידי מה שמכנים באתר 'דיאטה רעה', כך שלמעשה דווקא כאשר אנשים מנסים לרדת במשקל, אך עושים זאת בצורה לא נכונה ולא מבוקרת, הסבירות שלהם לחלות בסוכרת גוברת בצורה משמעותית.
לטענת החוקרים, דיאטות אשר התפריט בהן חסר בדגנים מלאים, או לחילופין כוללות יותר מדי אורז לבן, חיטה או בשר מעובד מקושרות בצורה ישירה להתפתחותה של המחלה. אותו דבר נכון גם לדיאטות המובילות לצריכת יתר של מיצי פירות או לחילופין, כמויות לא מספיקות של ירקות לא עמילניים, אגוזים או זרעים מובילות לפיתוח מהיר של סוכרת סוג 2 בגוף האדם.

כמו כן, ניתן גם הנתון המזעזע מצד מערכת הבריאות האמריקנית, אשר חושפת כי יותר מ-37 מיליון אמריקנים, בערך אחד מכל עשרה אמריקנים, סובלים מסוכרת שלא ניתנת לריפוי, כאשר הסוכרת מדורגת במקום השביעי מבחינת כמות מקרים כסיבה למוות בארה"ב. המחקר קובע כי יותר מ-70% מאבחוני הסוכרת בארה"ב מאז 2018 נובעים מדיאטות לא בריאות ולא מאוזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה