תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 מגנה על מאיה ורטהיימר: "החלטה אמיצה"

מאיה ורטהיימר, טענה בפוסט שהעלתה כי טיפולי הפוריות שהיא עוברת גורמים לה להרגיש פגומה, וחטפה מבקי גריפין: "את פגומה במוח ופוגעת בנשים שהן לא פריווילגיות כמוך, כי את באה ממשפחה של ביליונרים". ירדן הראל, שעברה בעצמה טיפולי פוריות, הגנה עליה: "החלטה אמיצה מאוד"
מערכת ice |  14
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
מאיה ורטהיימר, השחקנית וכוכבת הרשת, העלתה השבוע פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו פתחה את הלב, וסיפרה על האפשרות שתביא עוד ילד לעולם יחד עם בעלה אסף זמיר, כאשר היא טענה כי טיפולי הפוריות שהיא עוברת גורמים לה להרגיש פגומה.
מי שלא אהבה את זה היא בקי גריפין, שידועה כאחת שממש לא חוסכת בביקורות על הסלבס הישראלים, כשהפעם היא החליטה לתקוף בחריפות את ורטהייימר, כשהגיבה לפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה במילים קשות במיוחד. גריפין כתבה בתגובה לפוסט של ורטהיימר כי "את פגומה במוח ופוגעת בנשים שהן לא פריווילגיות כמוך, כי את באה ממשפחה של ביליונרים". 
מי שלא נשארה חייבת היא ירדן הראל, מגישת רשת 13, שעברה בעצמה טיפולים, ויצאה להגנתה של מאיה ורטהיימר, אחרי שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "בגדול לא נוהגת להשתתף בשיחות של אחרים, אבל בתור מי שהרבה שנים לא שיתפה אף אחד, קשה לי שלא להגיב. אישה שנמצאת בטיפולי פוריות ומדברת על ההרגשה האישית שלה, שהיא מרגישה פגומה וכישלון, זאת החלטה אמיצה מאוד. לא קל להודות בזה בפני עצמך, ובטח לא מול כל עם ישראל".
עוד הוסיפה כי "עברתי על הריאיון כמה פעמים ולא מצאתי שם קריאה לכל הנשים שלא מצליחות להביא ילדים שהן פגומות. ראיתי שם משהו הפוך לגמרי. חיבוק וירטואלי לכל הנשים שנמצאות במצב דומה, כזה שאומר שאתן לא לבד, וזה בסדר אם גם אתן מרגישות ככה. וזה בסדר אם אתן מרגישות גם משהו אחר לגמרי. כל אחת היא שונה וחווה את התהליך המורכב בדרך שלה. מאחת שיודעת".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    די כבר דיי
    יאיה 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם לא היית הנכדה של סטף ורטייהמר מי היה נותן לך תפקיד או שומע עלייך קונה כול גבר בכסף בייי
    סגור
  • 12.
    די כבר. מי זו המאיה המכוערת הזו ולמה צריך לקרוא על הביצ (ל"ת)
    יוס 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    מאיה
    חעבז 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיה זהידוע לרבים יש לה הפרעות נפשיות גדולות ואי אפשר להסתיר לאן שתלך רואים והדיבור אפילו בכלי התקשורת בעלה סובל בשקט מאיה היא מאוד אינפולסיבית גם מתפרצת ברמות גדולות בנוסף מה שיש לה צריך לשאר סגורה אנו מרחמים על בעלה התוכנית אהבה חדשה הכל מבויים מראש כולם יודעים וגם לא מסוגלים לראות שקרים ומשחקים צבועיים תורידו את התוכנית גם ככה הערוץ צריך לסגור
    סגור
  • 10.
    בקי גריפין מול ורטהיימר
    גולן יעקובי 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבקי גריפין אין שום זכות לקטרג על מאיה ורטהיימר או כל אחד או אחת אחרת בארץ.. עובדה היא שם ולא פה.. גם אני הייתי שם הרבה שנים ועכשיו אני פה מבחירה אחריי כל הכאוס והבלגן שהגברת גריפין גרמה פה אסור לה לפצות פה.. והלכו לקראתה בכל בנושא המדובר גם התאומים המקסימים שלי הם מטפולי פוריות.. היום כבר אחריי צבא תודות לצוות מעולה בהנהגתו של ד"ר בוצ'ן הנהדר (והחתיך) בהרצליה מדיקל ואנחנו לא ביליונרים ולא מיליונרים.. עבדתי קשה שלמנו כל מה שהיה צריך והיה שווה.. הורי נסעו כל שבוע מרמת אביב לכרכור לעזור לאשתי (היום גרושתי) ומעולם לא שמעתי אותה אומרת שהיא פגומה.. המון כאבים המון הרגשה לא טובה והריון לא קל אגב בקי גריפין את היית בהריון פעם שאת מעבירה בקורת? לא שמעתי או קראתי שהצלחת להחזיק מערכת יחסים ראויה עם אף אחד פה.. מה את עושה שם אינני יודע.. את בטח לא מייצגת את ישראל כמו נועה תשבי.. וטוב שכך
    סגור
  • 9.
    אושר
    אביב 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיה את נהדרת , ילדך השני בדרכו אלייך אל דאגה עברתי לפני שנים את המסע הזה ובסופו ילדתי תינוק יפהפה שהיום בן 45... טפו טפו אני ילידת נהריה מכירה את משפחתך הטובה חיבוק מאיה יקרה
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    ילד
    משי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השם יעזור לך ולבעלך להביא ילדים לעןלם .
    סגור
  • 7.
    האם ורטהיימר לא שולטים בערוץ כבעלים ?
    אחד העמך 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא הכל תמים כפי שנראה. כשיש כסף.
    סגור
  • 6.
    מאיה
    אח 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקי שמעת על המשפט הפוסל במוצו פוסל? מאיה אמרה את תחושותיה האישיות בלבד והאמת יש בסיס לתחושותיה שמעתי תחושות כאלה מנשים שהיה להן קשה להיכנס להריין באופן טבעי כאילו משהו םגום בהן ולכן הן מתקשות להיכנס להריון, אז מה מה זה פסול לשתף בתחושוץ ולהיביר מסר גם אם זאת תחושתך יש דרכים כן להרות
    סגור
  • 5.
    באמת? שוב? עוד כלום. אתם לא אמיתיים. (ל"ת)
    טלי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אף אחד בעולם ,לא יכול להגיד למאיה איך היא מרגישה . (ל"ת)
    שם 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    להפסיק החיטוט בחיי מאיה ורטהיימר
    לין 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שתעשה מה שטוב לה.
    סגור
  • מאיה
    מישהו 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נמאס לכם להתעסק עם המשועממת הזואת ? תכתבו על דברים פחות רייקים
    סגור
  • 2.
    לא הכל כסף
    דוד ש 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כסף זה אמצעי טוב אך ילד עדיף עליו. מי שלא עברה טיפולי פוריות אינה מבינה את גודל הסיוט כשזה לא מצליח. מאיה ורטהיימר, מחזק אותך במאמצך להרות. קשה לי לדמיין אותך לא מצליחה במשימת חייך. המשיכי והצליחי !!
    סגור
  • 1.
    גברת לא מכירה אותך אבל
    י 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היינו מרגישים יותר בנוח אם כל המפורסמים ללא תוכן היו מפסיקים לשתף אותנו בכל פרט ופרט אינטימי בחייהם. פני לבורא עולם באופן אישי לא בשביל השם שלך אלא לשם שמיים תבכי לו תספרי לו תכעסי. תתפרקי. מה שלא יבוא רק תדברי איתו. אומרים שלכל האמאות היה קשה להרות והן נהגו לומר שבטח השם אוהב את התפילה שלהן. מאחלת את זה לי ולך ולכל מי שלא נכנסת להריון בקלות ובמהירות. אמן וכולנו אמאות בקרוב.
    סגור