טלוויזיה

משה נוסבאום בראיון חושפני: "לא פוחד מהמוות, קשה לי לדבר"

משה נוסבאום דיבר בצורה חושפנית על מחלת ניוון השרירים ממנה הוא סובל: "קשה לי לדבר, אני חייב תמיד לקצר וזה מקשה עליי. הורדתי קצב. המושג חרדה, פחד, זר לי. אני לא מכיר את זה. אני לא פוחד מהמחלה ולא חושב על המושגים האלה של מוות"
מערכת ice |  1
משה נוסבאום (צילום מסך קשת 12)
משה נוסבאום, כתב המשטרה של חדשות 12, חשף לפני כחמישה חודשים כי אובחן עם מחלת ניוון השרירים ALS, במייל שללח לחבריו לעבודה ובו הוא כתב: "אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט, אולי קצת יותר לאט. בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך". ראשי קשת 12 שמעו את דבריו והחליטו להמשיך ולתת לו לעבוד כל עוד הוא יכול, במחווה מרגשת וחשובה במיוחד.
אתמול (שני) במסגרת פרויקט "הכתבה של חיי" בתוכנית "חדשות הבוקר" של קשת 12, נוסבאום סיפר על השינוי הדרמטי שהוא עובר בחייו מאז שהמחלה התגלתה: "קשה לי לדבר, אני לא מצליח להגיד את כל הדברים שאני רוצה מפאת הזמן. אני חייב תמיד לקצר. בדרך כלל עורכי המהדורה ה'רשעים' צורחים לי באוזנייה אחרי דקה וחצי, 'תודה נוסי, לקצר'. בזה אני מתקשה. מעבר לכך אני מאוד מנסה ומשתדל לקיים חיים שגרתיים".
על השאלה האם הוא חווה קשיים נוספים מעבר למה שציין כעיתונאי ענה נוסבאום: "בשלב הזה לא. המאבק העיקרי שלי זה לדחות עד כמה שניתן את ההידרדרות, שקרוב לוודאי תגיע בשלב מסוים. אני משתדל לעשות הכל אבל כן הורדתי קצב. אני מאוד מתאמץ ומשתדל להמשיך עד כמה שניתן, עד כמה שאני יכול. האם אני מפחד או חוה רגעי משבר? המושג חרדה, פחד, זר לי. אני לא מכיר את זה. אני לא פוחד מהמחלה ולא חושב על המושגים האלה של מוות או מה יקרה בעוד שנה", הודה באומץ רב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בריאות נוסי איש יקר.. (ל"ת)
    DF 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור