ויראלי

הכלב שנורה במעצר הרוצח מחולון חי: "לא ניתן שיורדם"

אחרי שכלבו של עדי מזרחי, הרוצח של יורי וולקוב ז"ל, נורה על ידי השוטרים, הוא נלקח על ידי יובל מנדלוביץ', שמספר: "הוא חי והוא כלב מקסים שנלחץ מהסיטואציה. לא ניתן שיורדם רק בגלל אירוע שלא אשם בו"
מערכת ice |  1
הפיטבול של עדי מזרחי (צילום אינסטגרם)
במהלך מעצרו של עדי מזרחי בן ה-23, שמואשם ברצח של יורי וולקוב ז"ל במעבר חציה, רק בגלל שוולקוב העיר לו, השוטרים נאלצו לירות בכלב הפיטבול של מזרחי שתקף אותם. מי שלקח את הכלב תחת חסותו הוא יובל מנדלוביץ', שמטפל בכלבי פיטבול, בדרך כלל כאלה שנלקחו מקרבות כלבים.
מנדלוביץ' העלה אתמול (שני) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו וטען: "כל כך הרבה פניות קיבלנו לגביו ולא יכולנו לעדכן דבר לפני שסגרנו הכל ב-100%, לפעמים דברים צריכים להיעשות בשקט. את הסיפור על הרצח המזעזע במעבר החצייה בחולון כולנו שמענו, בעת המעצר של החשוד כלבו של החשוד נשך את אחד השוטרים ונורה. בהתחלה אמרו שהוא מת, אחר כך שנפצע, אחר כך אמרו שמת מפצעיו. אז בואו נעשה סדר!".
מנדלוביץ' המשיך: "הוא חי, הוא בן 13, קוראים לו סקאר והוא כלב מקסים שרק שמר על הבעלים שלו ונלחץ מהסיטואציה. מחר הוא מגיע אלינו כי לא ניתן שיורדם רק בגלל אירוע שלא אשם בו. אני באמת במצב של קריסה אך לא יכול להתעלם והקפדתי להתעדכן כל הזמן במצבו ולהבהיר שיש לו בית! אין מצב שיורדם. אני עשיתי את חלקי וכעת אני מבקש מכם את עזרתכם, כמה שקלים שיצילו חיים, עכשיו אני אבא לעוד ילד! ועוד ילד זה עוד הוצאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל הוא המלך!!
    אזרחית 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישר כוח איש יקר.
    סגור