בריאות

ג'ניפר לורנס בווידוי חושפני: "עברתי שתי הפלות"

ג'ניפר לורנס, כוכבת העל האמריקאית, חשפה כי היא עברה שתי הפלות לפני שילדה את בנה הנוכחי: "לפעמים הייתה עולה בדעתי המחשבה: 'מה אם היו מכריחים אותי להביא את הילדים האלה לעולם?"'
מערכת ice | 
גניפר לורנס (צילום אינסטגרם)
ג'ניפר לורנס, כוכבת העל האמריקאית, חשפה בראיון למגזין "ווג" כי היא עברה שתי הפלות לפני שילדה את בנה הנוכחי. זוכת האוסקר אמרה שהיא נכנסה להריון בשנות ה-20 המוקדמות לחייה ו"הפילה לבד במונטריאול" לפני שהצליחה לבצע הפלה מיועדת.
מאוחר יותר, לורנס נכנסה שוב להריון במהלך הצילומים של קומדיית נטפליקס של אדם מקיי "אל תסתכל למעלה" וסבלה מהפלה שנייה. לאחר מכן היא נאלצה לעבור הליך כירורגי כדי להסיר רקמה מהרחם שלה.
לורנס חשפה את הסיפור על ההפלות בזמן שדנה בכעס על כך שבית המשפט העליון שינה את חוק רו נגד ווייד. לורנס הצליחה להביא ילד לעולם בגלל הליך רפואי, והיא הביעה זעם על העובדה שנערות צעירות ברחבי אמריקה עומדות כעת בפני אפשרויות מוגבלות. 
 
"אני זוכרת שחשבתי על זה מיליון פעמים בזמן שהייתי בהריון", אמרה לורנס. "חושבת על הדברים שקרו לגוף שלי. והיה לי הריון מעולה. היה לי הריון מאוד מוצלח. אבל כל שנייה בחיים שלי הייתה שונה. ולפעמים הייתה עולה בדעתי המחשבה: 'מה אם היו מכריחים אותי להביא את הילדים האלה לעולם?"'.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה