כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: הכירו את בית המרקחת שימכור קנאביס רפואי

הסניף הראשון של רשת Lenny’s ייפתח במודיעין ובהמשך יפתחו סניפים נוספים, לצד תרופות קנאביס בבית המרקחת החדש יימכרו גם מוצרים ללא מרשם
מערכת ice | 
לנייס (צילום יחצ)
קבוצת האנרגיה והקמעונאות סונול הודיעה הבוקר (שני) על פתיחת הסניף הראשון של Lenny’s – רשת בתי מרקחת חדשה שתציע קנאביס רפואי ומגוון מוצרים משלימים מבוססי קנאביס, לצד תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם ומוצרי פארם. הסניף הראשון ייפתח בימים הקרובים בלב העיר מודיעין. בהמשך סונול תפתח עשרות סניפים בפריסה ארצית, בהיקף השקעה כולל של כ-30 מיליון שקל. הסניפים ייפתחו במתחמי התדלוק של החברה ובמקומות מרכזיים בערים.
הרפורמה החדשה בתחום הקנאביס הרפואי יצאה לדרך והביאה לגידול משמעותי בכמות המטופלים העומדת כיום על יותר מ-116 אלף, בהשוואה ל-30 אלף לפני שלוש שנים. הצפי הוא כי מספר זה ימשיך לצמוח בהתמדה בעשרות אחוזים על פני השנים הבאות. עוד הביאה הרפורמה לפריחתם של חוות גידול, מפעלי ייצור ובתי מסחר וכן להכנסת מוצרי הקנאביס לבתי המרקחת כתרופת מרשם. שוק מוצרי הקנאביס בישראל צפוי לחצות השנה את רף המיליארד שקל, ועתיד להציג צמיחה דרמטית על פני השנים הבאות.
 
קובי מוטנר, גרינמד, התייחס לפתיחת הסניף ואמר: "כבר מהשלב הראשון ראינו את טובת המטופל לנגד עינינו, החל מגידול איכותי בסטנדרטים המחמירים ביותר בכל שלבי הגידול, כלה בעיבוד וביישון. עכשיו הגיע הזמן להביא סטנדרטים אלה גם לתחום בתי המרקחת ולייצר מגע אישי עם המטופלים. מגע אשר יסייע לנו כחברה להמשיך להתכוונן לצרכי המטופלים, ולמטופל נהיה כתובת ליעוץ, שירות והכוונה באופן ישיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה