בריאות

מחריד: רופא שיניים הטריד מינית 22 נשים במהלך טיפול

ד"ר צ'ארלס סטמיטולס, רופא נשים בפלורידה, נעצר בחשד שהטריד מינית 22 נשים שונות במהלך טיפולים. קודם לכן, בעקבות התלונות הרבות נאסר עליו לטפל בנשים והוא טיפל רק בגברים, אך רישיונו לא נלקח והוא המשיך לעבוד עד תלונה האחרונה שהוגשה נגדו
מערכת ice | 
שיבא תל השומר (צילום פלאש 90)
על רופא שיניים מפלורידה שבארצות הברית נאסר לטפל בנשים, זאת לאחר שלל תלונות שהוגשו נגדו על התעללות מינית. הוא נעצר לאחר שהאשמה נוספת עלתה נגדו, כך על פי דיווחים היום (שלישי) בתקשורת האמריקאית.
ד"ר צ'ארלס סטמיטולס, שהואשם ב-22 האשמות נפרדות על התנהגות בלתי הולמת בשנה האחרונה בלבד, נכלא ביום שישי האחרון. הקורבנות מאשימים את סטמיטולס בנגיעה בשדיים שלהן, בניסיון להוביל את ידיהם למפשעה שלו במהלך טיפולי שיניים, בהערות לא הולמות והכך שנישק אותן בכוח.
ההאשמות נגד סטמיטולס הפכו כל כך תכופות עד שפקידי הרישוי בפלורידה אפשרו לו לטפל רק בגברים. המעצר בשבוע שעבר היה הרביעי שלו בחודשיים האחרונים בלבד. המתלוננת האחרונה אמרה שסטמיטולס, ששוחרר לאחר ששילם ערבות בסך 25,000 דולר, ניסה למשוך את ידה לעבר איבר מינו והיא הצליחה להזיז אותו ברגע האחרון. 
 
המתלוננת אמרה לחוקרי המשטרה שהיא לא השמיעה מיד את התנגדותה להתנהגותו כי הוא עמד לתת לה זריקה. על פי הדיווחים סטמיטולס גם שילם דמי שתיקה לנשים כדי שלא יתלוננו עליו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה