בריאות

השחקנית הישראלית האהובה חושפת: "עברתי הפלה, התינוקת לא בריאה"

שלי בן יוסף כותבת בכאב: "לפני כמה חודשים החלטנו שאנחנו רוצים להיכנס להיריון, וזה קרה הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. בהמשך גילינו שיש לנו בת. לפני שנכנסנו להיריון עשינו בדיקות גנטיות וגילינו ששנינו נשאים של אותו גן פגום. בלי להיכנס יותר מדי פרטים, בגדול אומר שיש לנו סיכוי של 1 ל-4 ללדת ילד עם מום, מחלה, או מגבלה"
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כוכבת הסדרה 'שבאבניקים', השחקנית שלי בן יוסף, שעברה לגור לא מכבר באירלנד עם אהבת חייה, חשפה אמש (שלישי) כי היא עברה הפלה לאחר בדיקות לאיתור מוטציות גנטיות שקבעו כי התינוקת שגדלה בביטנה אינה בריאה.
היא חשפה בפני עוקביה בשורה של סטוריז, מה עבר עליה: "נתחיל מהסוף, עברתי הפלה. דור (בן זוגה) ואני בטוב. אפילו מרגישים שהתחזקנו מהחוויה הקשה הזאת. אני מרגישה שהאנרגיות שידרשו ממני לשדר עסקים כרגיל פשוט ירוקנו אותי, ומשהו בעיבוד של החוויה גם פה, דווקא ימלא אותי".

היא המשיכה: "לפני כמה חודשים החלטנו שאנחנו רוצים להיכנס להיריון, וזה קרה הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. בהמשך גילינו שיש לנו בת. לפני שנכנסנו להיריון עשינו בדיקות גנטיות וגילינו ששנינו נשאים של אותו גן פגום. בלי להיכנס יותר מדי פרטים, בגדול אומר שיש לנו סיכוי של 1 ל-4 ללדת ילד עם מום, מחלה, או מגבלה. בגלל הסטטיסטיקה החלטנו לעשות בדיקה פולשנית שנקראת סיסי שיליה". 
היא גם סיפרה: "ואז הגיע הטלפון בשבוע 16. הילדה אכן ירשה את המוטציות משנינו. היא לא בריאה, זה וודאי. היינו מרוסקים, שבורי לב, וכמעט שלא יצאנו מהבית. לא יודעת איך היינו שורדים בלי משפחה וחברים. במקביל לכאב אנחנו גם צריכים לקבל את ההחלטה אולי הכי קשה שקיבלנו בחיינו: האם להמשיך את ההיריון. החלטה שנצטרך לחיות איתה כל החיים, ויש לחץ של זמן. בסופו של דבר הקשבנו ללב שלנו והחלטנו להפסיק את ההיריון"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה