טלוויזיה

כוכב השבאבניקים נפרד: מי השחקן שחוזר לשוק הרווקים?

השחקן עומר חזן ובת זוגו גיל נפרדו לאחר שנה של זוגיות. בעבר היה בן זוגה של הרקדנית ליהיא פרויד, שהיו יחד במשך שלוש שנים. בשנה החולפת חזן שיחק בסרט הפעולה האמריקני "המהנדס", והוא מוכר גם בשל השתתפותו בסדרה המצליחה ב-HOT
מערכת ice | 
שבאבניקים (צילום פייסבוק/ שבאבניקים, הוט)
השחקן וכוכב הילדים עומר חזן ובת זוגו גיל נפרדו לאחר שנה של זוגיות, כך פורסם אמש (ראשון) בכלי התקשורת. חזן היה בעבר בן זוגה של הרקדנית ליהיא פרויד, שהיו יחד במשך שלוש שנים. חזן המשיך הלאה והכיר את גיל, ואילו האקסית פרויד הפכה לבת זוגו של דור רפאלי. פרויד ורפאלי נפרדו לאחרונה, וכעת גם חזן נפרד מזוגתו וחוזר לרווקות.
בשנה החולפת שיחק בסרט הפעולה האמריקני "המהנדס" של הבמאי הישראלי דני א. אביכזר. בדצמבר הופיע בפעם השלישית במופע הפסטיגל לצד אליאנה תדהר, אנה זק, שלישיית מה קשור, עדן חסון ועוד. חזן ידוע בין היתר בשל תפקידו כאורי זאבי בסדרת הנוער התקופתית של yes "פלמ"ח" וכן בהשתתפותו בסדרה "שבאבניקים" ב-HOT בתפקיד נועם. 
ובנושא אחר, בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב נערכה במוצ"ש הופעה של איתי לוי, כאשר אחד הנוכחים בקהל היה לא אחר מאשר אייל גולן. עד לא מזמן השניים עמדו במרכזו של סכסוך מתוקשר ומלוכלך במיוחד, ולאחרונה נחשף כי הם יישרו את ההדורים ביניהם. במהלך ההופעה, לוי הודה לגולן על שכיבד בנוכחותו את האירוע. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה