ויראלי

אליאנה תדהר חושפת בטן הריונית: "האור הזוהר שלי"

השחקנית והזמרת המצפה לבן בכור עם בן זוגה לי בירן הצטלמה לקולקציית הקיץ של דלתא. בעודה בהיריון מתקדם, וכשהיא מנסה לשלב מפגשים עם מפונים מקווי העימות בדרום ובצפון, הכוכבת חשפה בטן הריונית והזכירה לנו איזה "פאוור קאפל" עומד לפנינו
מערכת ice | 
אליאנה תדהר (צילום צילום סטילס דור דימנט, צילום שי פרנקו)
השחקנית והזמרת אליאנה תדהר, המצפה לבן בכור ביחד עם בן זוגה לי בירן, הצטלמה הבוקר (חמישי) לקולקציית הקיץ של דלתא, בהריון מתקדם. במהלך הצילומים השחקנית התבקשה שוב ושוב לעמוד בפרופיל, משום שכשהיא עומדת ישר אפשר לטעות, ולא לחשוב שהכוכבת בדרך לאימהות.
אליאנה מנסה לשלב בין ההיריון המתקדם לבין מפגשים עם מפונים מעוטף עזה וקו העימות בצפון על מנת לתרום ככל יכולתה בתקופה מורכבת זו. הזוג בירן ותדהר הכיר לפני כמה שנים במופע "משחקי הפסטיגל" בחנוכה. לאחר מכן שיחקו השניים יחד בסדרה "Oboy", ביוני 2018 הפיקו השניים את המופע "אליאנה תדהר ולי בירן שרים הכבש השישה עשר", לציון 40 שנה ל"הכבש השישה עשר".

הזוג ידוע כ"פאוור קאפל" אהוב וידוע במיוחד על התקשורת. הם לא נמנעו מעולם מלחשוף את אהבתם לציבור הרחב. כך כתב לי בירן באינסטגרם בעודו מתמודד ב"רוקדים עם כוכבים": "מגשימת החלומות שלי, השראה שלי, החצי השני והטוב יותר שלי, הסיבה שלי, האור הזוהר שלי, והבית שלי עד האינסוף ומעבר לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה