בריאות

למרות ההסלמה: העיתונאי הבריטי שתמך בישראל הגיע לביקור בצפון

ההסלמה בחזית הצפונית גרמה גם להסלמה בהיקף הירי ליישובי הצפון כשאחת הערים הבולטות אליה החיזבאללה יורים היא העיר צפת. רגעים ספורים לאחר סיומו של עוד מטח על העיר, העיתונאי והסופר הבריטי דאגלס מאריי הגיע לסיור במרכז הרפואי זיו שבעיר ושמע על התנהלות הצוות בזמן המלחמה
מערכת ice | 
בוזי הרצוג ומייקל דאגלס (צילום קובי גדעון לע"מ)
מלחמת "חרבות ברזל" הביאה עמה תמיכה רחבה מצד אמנים ומשפיענים מעבר לים, החל מהשחקן האמריקאי ארנולד שוורצנגר ועד לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן. לרשימת המפורסמים שהגיעו לביקור במטרה לתמוך בישראל, מצטרף העיתונאי והסופר הבריטי, דאגלס מאריי אשר ביקר אמש (רביעי), במרכז הרפואי זיו שבצפת.
העיתונאי והסופר דאגלס מאריי, שתמיכתו בישראל בימי המלחמה הפכה אותו לאחת הדמויות הבולטות בתקשורת הבינלאומית. מאריי אוזכר בכותרות של כלי התקשורת השונים, בשל תמיכתו המופגנת בישראל.
 

מארי, נחשב לעוף מוזר בתקשורת הבריטית, בשל תמיכתו המוצהרת בישראל. כידוע,  רבים מאנשי התקשורת בבריטניה מרבים דווקא לצדד בצד השני ולדרוש מישראל לנהוג באופן מדוד ופרופורציונלי.

דאגלס מאריי ופרופ׳ סלמאן זרקא, קרדיט: דוברות המרכז הרפואי זיו
מאריי, הגיע לבית החולים זמן קצר לאחר שזה היה נתון למטח רקטות כבד שנורה על העיר צפת מלבנון. במסגרת סיקורו את המצב בישראל, הגיע מאריי ללמוד מקרוב על פעילותו יוצאת הדופן של המרכז הרפואי זיו בתקופת המלחמה.
במהלך הביקור פגש את מנהל המרכז פרופ’ סלמאן זרקא, שקיים עמו שיחה מעמיקה על ההיערכות והחוסן של צוות המרכז הרפואי.  בעת שפסע ברחבי המרכז הרפואי בסיומו של יום מתוח בצפון, מאריי גילה את הפסנתר שנמצא בלובי של המרכז והא החל לנגן בו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה