ויראלי

דאגלס מאריי: "לא בטוח שארצה לשמוע אללה אכבר אי פעם בבריטניה"

הסופר והעיתונאי הבריטי דאגלס מאריי, ממשיך לפעול בגל הפרו ישראלי בו נקט החל מתחילת המלחמה וכעת לאחר שצפה בסרטון הזוועות של מחבלי חמאס הוא כתב: "אחרי שראיתי את מתקפת הטרור של חמאס, אני בכלל לא בטוח שארצה לשמוע 'אללה אכבר' אי פעם בבריטניה"
מערכת ice | 
הריסות קיבוץ ניר עוז לאחר פלישת מחבלים (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
הסופר והעיתונאי הבריטי דאגלס מאריי ממשיך לשדר על גל פרו ישראלי מתחילת המלחמה ועדיין, תראו מה הוא כתב בטוויטר אחרי שראה את סרט הזוועות ממצלמות הגו פרו של המחבלים הרוצחים של חמאס.
הסרט הזה שערכו בדובר צה״ל מכיל 40 דקות של זוועות שעשו המחבלים המתועבים של חמאס, כמה מאות כתבים זרים צפו בו, ההפצה שלו איטית בגלל החומרים הקשים מאוד שמוצגים בו.
הסופר דאגלס מרי אשר החל מתחילת המלחמה ניצב לטובתה של ישראל רשם בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי שראיתי את מתקפת הטרור של חמאס כולל קריאות אללה וואכבר בזמן שהם מצבעים זוועות בצעיר, אני בכלל לא בטוח שארצה לשמוע 'אללה וואכבר' אי פעם בבריטניה".
 
את הסרטון הזה חייב להראות למובילי דעת קהל בעולם, כולל עיתונאים בכירים, כוכבי הוליווד, משפיענים, וכל אדם בר השפעה רחבה. כמו כן, לאחרונה הסרטון גם הוצג בפני מליאת הכנסת מה שהוביל לתגובות קשות בקרב חברי הכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה