דיגיטל וטק

בית החולים הזה נפל קורבן למתקפת סייבר: מה הנזק שנגרם?

בהודעה המשותפת של בית החולים זיו, מערך הסייבר הלאומי ומשרד הבריאות נכתב: "במערכות המחשוב של המרכז הרפואי זיו בצפת זוהה באחרונה חשד לאירוע סייבר. בשלב זה האירוע זוהה ונבלם ללא שיבוש או השפעה על המערכות השונות ועל תפעול המרכז הרפואי"
מערכת ice | 
מתקפות סייבר על מוסדות רפואיים בישראל (צילום freepik)
התקפות הסייבר נמשכות על גופים ישראליים והיום (שני) היה זה תורו של המרכז הרפואי זיו. בהודעה משותפת יחד עם משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי הוסבר האם נגרם נזק לפציינטים או לבית החולים עצמו. 
בהודעה המשותפת נכתב: "במערכות המחשוב של המרכז הרפואי זיו בצפת זוהה באחרונה חשד לאירוע סייבר. בשלב זה האירוע זוהה ונבלם ללא שיבוש או השפעה על המערכות השונות ועל תפעול המרכז הרפואי".

יחד עם זאת הוסבר: "חשוב להדגיש כי בית החולים פועל כרגיל ומעניק טיפולים רפואיים. צוותי אבטחת המידע של זיו, משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי החלו לחקור את האירוע, ובכלל זה בוחנים אם התרחש דלף מידע ומהותו".  
לסיום הדגישו מטעם בית החולים והצוותים הרלוונטיים שמטפלים בסיטואציה: "כאמצעי זהירות ולחיזוק ההגנות ננקטו פעולות יזומות המגבילות בין היתר שליחת וקבלת דוא"ל מחוץ לבית החולים וכן חלק משירותי המחשוב נותקו באופן זמני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה