בריאות

ריקול למוצר הפופולרי לתינוקות בישראל: "סכנת פציעה וחנק"

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, איגור דוסקלוביץ, מזהיר את הציבור משימוש במוצר: "עריסה מעץ" של היצרן שניר מוצרי תינוקות בע"מ, זאת בשל חשש מפציעה וחנק, אחרי שבבדיקה של מכון התקנים נמצא כי מוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, איגור דוסקלוביץ, מזהיר את הציבור משימוש במוצר: "עריסה מעץ". היצרן שניר מוצרי תינוקות בע"מ. סוג הסיכון עליו מצביעים במשרד הכלכלה הוא פציעה וחנק.
משרד הכלכלה הודיע כי הריקול למוצר הפופולרי לתינוקות בישראל, מגיע לאחר שבבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 682 חלק 3 - מיטות ומיטות מתקפלות לתינוקות לשימוש ביתי: עריסות - דרישות בטיחות. 
במשרד הכלכלה חשפו את הליקויים והסכנות איתם אתם עלולים להתמודד אם תשתמשו בעריסה מעץ של היצרן שניר מוצרי תינוקות בע"מ: למעשה, איגור דוסקלוביץ חשף כי בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמדדו מרווחים בין חלקי העריסה, שיוצרים סכנת הילכדות חלקי גוף התינוק עלולה לגרום פציעה וחנק.
עוד נודע כי נמצאו בנוסף על כך גם חוסר בהוראות למשתמש, מה שעלול לגרום לסכנת פציעה עקב שימוש לא נכון. לסיום נמסר מטעם משרד הכלכלה כי: "המחזיק במוצר שבתמונות מתבקש להפסיק את השימוש בו. המכירה בחנויות אסורה בהחלט!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה