כסף וצרכנות

ריקול לחמאה בישראל: זה המותג המוכר שיורד מיידית מהמדפים

יבואן ש. ק. ספיריטס, הוציא ודעת ריקול דרמטית, רגע לפני ראש השנה, במסגרתו הוא קורא להחזרת המוצר הבא: חמאה מלוחה עם מלח אטלנטי מסוג "לה גאל", אחרי שבביקורת של משרד הבריאות נמצאו ליקויים
מערכת ice | 
חמאה (צילום pixabay)
יבואן ש. ק. ספיריטס, הוציא היום (ראשון) הודעת ריקול דרמטית, רגע לפני ראש השנה, במסגרתו הוא קורא להחזרת המוצר הבא: חמאה מלוחה עם מלח אטלנטי מסוג "לה גאל".
יבואן ש. ק. ספיריטס הודיעה כי בבדיקה שנערכה על ידי שירות המזון לשכת בריאות מחוז מרכז, נמצא כי חלה טעות בהוראות האחסנה של המוצר.  על גבי המוצר סומן "לשמור את המוצר בקירור ב-4 עד 6 מעלות צלזיוס", אלא שהסימון הנכון הינו בכלל לשמור בהקפאה ב -18 מעלות צלזיוס. לאחר ההפשרה יש לשמור בקירור 4 עד 6 מעלות ולצרוך תוך 50 ימים. אין להקפיא שנית.
התוקף המסומן ע"ג האריזה מתייחס לשמירה בהקפאה ולא לשמירה בקירור כפי שסומן בפועל. במוצר חמאה מלוחה עם מלח אטלנטי: גודל אריזה 250 גרם, תאריך תפוגה 12/04/2026, תאריך ייצור 12/04/2024, בר קוד 3252920013494.
חמאת "לה גאל" שיורדת מהמדפים (צילום: יבואן ש. ק. ספיריטס)
מהחברה נמסר כי "צרכנים שיש להם את המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו. יבואן ש. ק. ספיריטס אוספת את המוצר מדרכי השיווק. הקריאה להחזרה הינה בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה