בריאות

גרים בעיר הזו? זה מה שאתם חייבים לעשות עד ה-27.9

במודיעין יצאו בהנחיות מפורטות לפינוי גזם, גרוטאות וקרטונים, וכן אכיפה מוגברת למניעת מפגעים תברואתיים ובטיחותיים. על פי מיינט מודיעין, בעירייה הודיעו כי החל מיום ראשון 29.9.24, אין להוציא גזם, גרוטאות וקרטונים לרחוב עד לאחר החג. כמו כן , בערב יום כיפור אשר יחול ב-10.10.24, גם כן אין להוציא גזם וגרוטאות למרחב הציבורי
מערכת ice | 
פינוי אשפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, קובי גדעון)
עם התקרבות חגי תשרי, עיריית מודיעין נערכת במלוא המרץ לשמירה על ניקיון העיר ורווחת תושביה. מינהל שפ"ע (שיפור פני העיר) מוביל מבצע מקיף שמטרתו להבטיח כי העיר תהיה במיטבה לקראת החגים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם התושבים.
המבצע כולל הנחיות מפורטות לפינוי גזם, גרוטאות וקרטונים, וכן אכיפה מוגברת למניעת מפגעים תברואתיים ובטיחותיים. על פי מיינט מודיעין, בעירייה הודיעו כי החל מיום ראשון 29.9.24, אין להוציא גזם, גרוטאות וקרטונים לרחוב עד לאחר החג. כמו כן , בערב יום כיפור אשר יחול ב-10.10.24, גם כן אין להוציא גזם וגרוטאות למרחב הציבורי

אחד האתגרים המרכזיים בתקופה זו הוא ניהול פינוי הפסולת והגזם באופן יעיל ומסודר. העירייה קבעה מועדים מדויקים להוצאת פסולת מסוגים שונים, כאשר התאריך האחרון לפני ראש השנה הוא ה-27.9.24. לאחר מכן, תיכנס לתוקף תקופת איסור על הוצאת פסולת למרחב הציבורי עד לאחר החג. הנחיות אלו נועדו למנוע הצטברות של פסולת ברחובות העיר בימי החג עצמם, תקופה בה פעילות הפינוי מצומצמת. בנוסף, ניתן דגש מיוחד על ערב יום כיפור, שבו חל איסור מוחלט על הוצאת גזם וגרוטאות, מתוך התחשבות באופי המיוחד של היום.
מעבר להנחיות הכלליות, העירייה מספקת הוראות מפורטות לגבי אופן הטיפול בסוגי פסולת שונים. למשל, ישנן הנחיות ספציפיות לטיפול בקרטונים, הכוללות קיפול, שיטוח ואיגוד לפני הנחתם יחד עם ערימות הגזם. כמו כן, מודגשת החשיבות של הנחת הפסולת במקומות המיועדים לכך, תוך הקפדה על אי-חסימת דרכי גישה למשאיות הפינוי. הנחיות אלו נועדו לא רק לשמור על ניקיון העיר, אלא גם להבטיח את יעילות תהליך הפינוי ולמנוע סיכונים בטיחותיים.
יוזמה זו של עיריית מודיעין מדגימה את החשיבות של שיתוף פעולה בין הרשות המקומית לתושבים בניהול המרחב העירוני. היא משקפת גישה מודרנית לניהול עירוני, המשלבת תכנון מדוקדק, תקשורת ברורה עם התושבים, ואכיפה כשנדרש. מעבר לתועלת המיידית של שמירה על ניקיון העיר בתקופת החגים, מהלך זה מחזק את תחושת הקהילתיות והאחריות המשותפת בקרב תושבי מודיעין. הצלחת המבצע תלויה בשיתוף הפעולה של כלל התושבים, ומהווה הזדמנות להדגיש את חשיבות המעורבות האזרחית בחיי היומיום של העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה