משפט

מה נחשף בקניון במודיעין? המשטרה הוציאה צו סגירה

משטרת מחוז מרכז סגרה אתר בנייה במודיעין למשך 30 ימים לאחר גילוי של העסקת שוהים בלתי חוקיים מהשטחים

מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
משטרת מחוז מרכז הוציאה היום צו סגירה למשך 30 ימים לאתר בנייה בקניון במודיעין, לאחר שגילתה באתר עובדים בלתי חוקיים מהשטחים. הצו הוצא במסגרת אכיפה ממוקדת שנעשית כנגד עבירות של העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, אשר עלולים להוות סיכון ביטחוני.
המשטרה, באמצעות שוטרי תחנת מודיעין, ביצעה בדיקות קפדניות במתחם הבניה שנמצא בתוך קניון בעיר. במהלך הבדיקות, חשפו השוטרים ארבעה תושבי השטחים ללא אישורי שהייה מתאימים, אשר עבדו והולנו במקום בניגוד לחוק. גילוי זה הוביל להוצאה מידית של צו הסגרה, אשר ייכנס לתוקף מיד ויסגור את אתר הבנייה למשך חודש שלם.
האכיפה נגד שוהים בלתי חוקיים נועדה למנוע מצבים שבהם העובדים עלולים להוות פלטפורמה לעבירות פליליות נוספות, או אפילו לפגיעות ביטחוניות. המשטרה מדגישה את החשיבות הרבה של פעולה נמרצת ושיטתית בתחום זה, במיוחד בתקופות של מתיחות ביטחונית כמו המצב הנוכחי.
מפקד מחוז מרכז, ברקע ההגבלות הביטחוניות והדרישות המוגברות, הדגיש כי שיטור ממוקד בנושא זה יימשך, ותימשך הכוונה למניעת העסקת שוהים בלתי חוקיים בכל מקרה של חשד. הוא הוסיף כי יש לבצע אכיפה מחמירה על מנת לשמור על הסדר הציבורי והביטחון הלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה