בריאות

כתב כאן 11 בבית חולים: "נכנס לחדר ניתוח"

הפרשן הצבאי של תאגיד השידור הישראלי נכנס לחדר ניתוח ושיתף מהדרמה הרפואית שעברה עליו בתקופה האחרונה: "הבריאות מעל הכל"
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)

הפרשן הצבאי של כאן חדשות, רועי שרון, שיתף אתמול (רביעי) בדרמה הרפואית שעברה על משפחתו כשבתו נפצעה בתאונת דרכים.

בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו כתב שרון: "ממש כמו בסיפורים של החיילים בעזה, גם בבית החולים אתה מוקף בשותפות גורל ופרופורציות שמשאירות בחוץ את הקרבות הפוליטיים".
שרון תיאר את הדרמה והדאגה לבתו שנכנסה לחדר ניתוח לאחר שנפצעה: "כשאתה נכנס לחדר ניתוח עם הבת שלך אתה לא חושב על המלחמה ולא מוטרד מהממשלה, אתה רק חושב כמה גרוע זה היה עלול להיגמר, ואיזה נס קרה לכם, וכמה הבריאות מעל הכל ואיזה מזל שאתה מוקף באנשי מקצוע מעולים שיעשו את הכי טוב שיש להם כדי שתצא מפה הכי בריא ושלם".
בהמשך הוסיף שרון וכתב: "אתה פוגש את הצוותים הרפואיים שמפרפרים מסביב לשעון כדי להקל עליך. ואישה חרדית שמחלקת מתנות לילדים, ובחור חרדי שמחלק עוגות בבוקר, ועמותה חרדית שמחלקת ארוחות להורים, וליצן רפואי שעובר בין החדרים, וצוות הווי פלוס מילואימניק במדים עם גיטרה ובופה ממתקים בלובי של המחלקה. וכך זה נמשך כל היום, מלא אנשים טובים שאתה פוגש ברגעים שפחות. אנשים שמצילים חיים, ושעושים לך טוב על הלב, ועוזרים לך להאמין שאלוהים לא מוותר עלינו עדיין, ואולי כן יהיה פה בסדר".
הפרשן הצבאי הסביר כי במהלך הימים האחרונים שהה לצד בתו בבית החולים לאחר שנפגעה מרכב ליד הבית: "הגענו למרכז הרפואי שערי צדק ביום שני אחה״צ אחרי שנטע (16) נפגעה ברגל מרכב נוסע בכביש ליד הבית. הקרסול נשבר, הכאבים חזקים, הניתוח הצליח והשברים הוברגו. שוחררה היום עם קביים וגבס וחיוך (תודה מיוחדת לממציא המורפיום)".
"אז תודה לצוות הרפואי המקסים במיון, בחדרי ניתוח ובכירורגית ילדים - הרופאות.ים והאחיות והשליחים והסניטרים - על החיים עצמם. ותודה לכל המתנדבים והמתנדבות מכל העמותות, בזכותכם היה פה יותר קל. מבטיח לדרג אתכם גבוה כשיתקשרו מהשימור לקוחות", סיכם שרון כשכתב בשבחם של הצוותים הרפואיים. 
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה