בריאות

זוועה בבית החולים: התחזתה לרופאה וגנבה ציוד יקר

בשבועות האחרונים התקבלו במוקד הביטחון של בית החולים מספר דיווחים אודות גניבת ציוד אישי של אנשי צוות רפואי בבית החולים העמק שבעפולה. שוטרי מחוז צפון, בשיתוף קב"ט בית החולים החלו בחקירת נסיבות הארועים תוך איסוף ממצאים
מערכת ice | 
בית חולים-אילוסטרציה (צילום freepik)
בפעילות של שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף פעולה קב"ט בית החולים העמק בעפולה, נעצרה חשודה שהתחזתה למתמחה ברפואה וגנבה מבית החולים ציוד אישי ורפואי במספר רב של הזדמניות. 
בשבועות האחרונים התקבלו במוקד הביטחון של בית החולים מספר דיווחים אודות גניבת ציוד אישי של אנשי צוות רפואי בבית החולים העמק שבעפולה. שוטרי מחוז צפון, בשיתוף קב"ט בית החולים החלו בחקירת נסיבות הארועים תוך איסוף ממצאים.

במהלך החקירה עלה החשד כי תושבת אום אל פחם בשנות ה-30 לחייה הגיעה לבית החולים במספר הזדמניות לבושה בחלוק בית החולים  וגנבה ציוד אישי ורפואי מהמקום. אתמול, 09/09/24, עם הפיכת החקירה לגלויה,  החשודה נעצרה ובחיפוש בביתה נתפסו ממצאים רבים- בשמים, מסמכים, משקפיים וכן פריטי ציוד רפואי שעל פי החשד נגנבו לאורך התקופה האחרונה משטח בית החולים.
הבוקר תובא החשודה בפני בית משפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה. משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני הרכוש במטרה לצמצם את היקף העבירות ולמצות עמם את הדין למען שמירה על בטחונם ורכושם של התושבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה