בריאות

טרגדיה בעולם הרכב: זה הבכיר שהתרסק אל מותו בגיל 62

פבריציו לונגו, המנהל הבכיר של אאודי איטליה, נפל מגובה של כ-3,000 מטרים במהלך טיפוס בהרי אדמלו שבצפון איטליה אל מותו הטראגי
מערכת ice | 
אאודי (צילום CARIAD/HARMAN)
הקהילה העסקית והספורטיבית באיטליה הוכתה בהלם עם היוודע הידיעה על מותו הטראגי של פבריציו לונגו, המנהל הבכיר של אאודי איטליה. לונגו, בן 62, נפל מגובה של כ-3,000 מטרים במהלך טיפוס בהרי אדמלו שבצפון איטליה, סמוך לגבול עם שווייץ. התאונה הקטלנית התרחשה ביום ראשון האחרון, כאשר לונגו טיפס על פסגת צ'ימה פאייר, אחד האתגרים המוערכים בקרב מטפסי הרים מנוסים.
לונגו, שהיה ידוע כמטפס הרים מיומן ונלהב, נפל ככל הנראה סמוך לפסגה. עד ראייה, מטפס אחר שהיה באזור, הזעיק מיד את כוחות החילוץ. צוותי חילוץ הגיעו במהירות למקום באמצעות מסוק, ולאחר חיפושים מאומצים איתרו את גופתו של לונגו בתוך ערוץ עמוק, כ-200 מטרים מתחת לנקודת הנפילה. למרבה הצער, לונגו נמצא ללא רוח חיים, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו במקום. גופתו הועברה לעיירה הסמוכה קריסולו, שם נפתחה חקירה רשמית לבירור נסיבות התאונה.

קריירה מפוארת של למעלה משלושה עשורים בתעשיית הרכב הגיעה לסיומה הטראגי עם מותו של לונגו. הוא החל את דרכו בפיאט ב-1987, עבר ללנצ'יה ב-2002, ומאז 2013 עמד בראש פעילות אאודי באיטליה. תחת הנהגתו, אאודי שמרה על מעמדה כמותג המוביל בסגמנט הפרמיום באיטליה במשך 11 שנים רצופות. עמיתיו ומכריו מתארים אותו כאדם בעל יושרה, תרבות, יכולת ורגישות יוצאות דופן, שהשרה אווירה של חום וכבוד בסביבת העבודה.
מותו של לונגו הותיר חלל גדול לא רק בעולם העסקים, אלא גם בקהילת הספורט החורפי. התאחדות הסקי והסנובורד הבינלאומית פרסמה הודעת אבל, ונשיאה, פלביו רודה, תיאר את מותו של לונגו כ"אובדן נורא לפדרציה שזכתה לשיתוף פעולה פורה עם לונגו לאורך שנים". תגובות האבל וההלם מכל קצוות התעשייה מעידות על האיש המיוחד שהיה לונגו, ועל החותם העמוק שהשאיר בכל תחום בו עסק. הטרגדיה הזו מדגישה את הסיכונים הטמונים בספורט אתגרי, גם עבור מטפסים מנוסים, ומעלה שאלות על בטיחות ואמצעי זהירות בספורט קיצון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה