בריאות

בינה מלאכותית בשירות הרפואה: פסגת החדשנות הבינלאומית יוצאת לדרך

כנס ה-ARC SUMMIT 2024 שיערך בתל אביב צפוי להעמיד במרכזו את השפעת הבינה המלאכותית על תחום הבריאות. הכנס יארח אנשי מקצוע בינלאומיים ויציג טכנולוגיות חדשניות בתחום, ויתמקד בנושאים כמו טרנספורמציה דיגיטלית, יזמות בסיעוד והטלה-רפואה
מערכת ice | 
פארמה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
ב-12 בספטמבר 2024, תפתח פסגת החדשנות השנתית "ARC SUMMIT" של המרכז הרפואי שיבא במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, אירוע מרכזי שמטרתו להביא את החזית הטכנולוגית של תחום הבריאות והחדשנות תחת קורת גג אחת. זו הפעם הרביעית שהועידה מתקיימת, והפעם היא תתרחש בצל אירועי המלחמה המתמשכת.
הכנס יארח מאות משתתפים, כולל מנהלי בתי חולים ויזמים מהעולם הרפואי, כמו צ׳יפ קהאן, מנכ"ל הפדרציה של בתי החולים בארה"ב; ד"ר לורנס רוזנברג, מנכ"ל בית החולים היהודי במונטריאול; פרופ' תומאס גזליג, מנהל זרוע החדשנות בבית החולים שאריטה בברלין; ג'ואן האקט, מנהלת בתאגיד IQVIA; וד"ר יעל הר, סמנכ"לית איכות בבית החולים Beth Israel Lahey Health.

(צילום: שלומי מזרחי)
בכנס ישתתפו גם נציגי תאגידים בינלאומיים, לצד עשרות חברות ישראליות המובילות בתחום מכשור רפואי ובריאות דיגיטלית. כל אלה יחשפו את הפתרונות והטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום.
קהילת ARC הבינלאומית, המונה מעל 160 שותפים ב-20 מדינות, רושמת צמיחה מרשימה עם למעלה מ-100 חברות סטארט-אפ ו-2 אקזיטים בשנה החולפת בסכום כולל של כ-800 מיליון דולר. הקהילה פועלת לפיתוחים משותפים שמספקים מענה לאתגרים הקריטיים בתחום הבריאות.

(צילום: שלומי מזרחי)
במהלך האירוע, יתקיימו פאנלים והרצאות בנושאים כמו מפת הדרכים להצלחה ושינוי תרבותי בארגונים, תפקידם של קלינאים-יזמים בטרנספורמציה דיגיטלית, יזמות בסיעוד, השפעת הבינה המלאכותית על בריאות הציבור, ושילוב תחום הטלה-רפואה בשירותי הבריאות. בנוסף, תיערכנה הרצאות קצרות (15 דקות) שיועברו על ידי מיטב המומחים מהארץ והעולם, שיתמקדו בנושאים החדשניים בתחום הבריאות.

פרופ' איל צימליכמן (צילום: שלומי מזרחי)
ה-ARC SUMMIT 2024 צפוי להציע הזדמנות ייחודית להבין כיצד חדשנות טכנולוגית, ובפרט הבינה המלאכותית, משפיעה ומשנה את פני עולם הבריאות. 
פרופ' איל צימליכמן, סמנכ"ל טרנספורמציה וחדשנות בשיבא ומנהל ARC: "גם בשנה מורכבת זו, קהילת ARC תתכנס בישראל ותתכנס ליום מרוכז של חשיפה לחדשנות ודיונים, במטרה להוביל תהליכי טרנספורמציה ברפואה בקנה מידה גלובלי. הוועידה מבטאת את הייחודיות של קהילת ARC ואת תפקידה המוביל של שיבא ושל מדינת ישראל בתחום החדשנות הרפואית, בארץ ובעולם. אנחנו נרגשים לקיים את המפגש, רואים בו הזדמנות נוספת להעמיק את שיתופי הפעולה שלנו ולהמשיך לקדם את חזון הבריאות העתידי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה