בריאות

השף המפורסם בעולם חושף איך כמעט איבד את חייו: "תודה לרופאים"

מי שאחראי על לא מעט טרנדים קולינריים שחרכו את הרשתות החברתיות, ומי שאין בית בעולם כמעט שלא מכיר את שמו, גורדון רמזי, שיתף אתמול את עוקביו באינסטגרם, כיצד בשבריר שנייה כמעט איבד את חייו בתאונת דרכים
מערכת ice | 
טבחים (צילום freepik)
השף המפורסם בעולם ומי שכל סרטון שלו חורך את הרשתות החברתיות, גורדון רמזי, הימם אתמול (שבת) את עוקביו באינסטגרם ואת מעריציו ברחבי העולם, כאשר פרסם פוסט חריג ואישי, בו הוא חושף איך כמעט איבד את חייו ברגע.
רמזי סיפר איך כמעט ועשה תאונת דרכים, כאשר רכב על האופניים שלו. "מחר יום האב ויש לי הודעה חשובה לכל האבות שם בחוץ. חבשו קסדה! השבוע עברתי תאונת דרכים קשה בזמן שרכבתי על האופניים שלי ברחבי קונטיקט. אני בסדר ולא שברתי עצמות או סבלתי מפציעות קשות, אבל אני קצת חבול ונראה כמו תפוח אדמה סגול". אמר רמזי בסרטון שפרסם באינסטגרם שלו.
בנוסף, שיתף רמזי על החוויה המפחידה וסיפר מה הציל את חייו: "אני אסיר תודה לכל הרופאים, האחיות והצוות בבית החולים בניו לונדון שדאגו לי ובדקו אותי. אבל אני הכי אסיר תודה על הקסדה שחבשתי והצילה את חיי. שיהיה לכולם יום האב נהדר ותשמרו על עצמכם".
 

כזכור, השף המפורסם רמזי פרסם לפני כחודשיים כי הוא יארח ארוחת פופ במסעדת המישלן שלו שמעוטרת בשלושה כוכבים. הוא פרסם כי הארוחה המיוחדת תעלה כמעט 600 דולר, ותכלול 7 מנות מההתחלה ועד הסוף, בה יהיו פרודוקטים "מהטובים בעולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה