בריאות

שוב אסון בשדרות: פעוטה שנשכחה נעולה ברכב ומתה

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, פעוטה כבת שנתיים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, מותה נקבע  בבית החולים
מערכת ice |  2
ניידות מד"א (צילום יחצ)
כואב. במרכז הרפואי ברזילי הודיעו כי הובאה פעוטה בת שנה וארבעה חודשים לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור בשדרות. למרות נסיונות החייאה בשטח והמשך החייאה מתקדמת בבית  החולים נאלצנו לקבוע את מותה.
עוד קודם, בשעה 12:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פעוטה ששהתה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב בן יהודה בשדרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפעוטה כבת שנתיים מחוסרת הכרה. 
לאחר מכן נמסר עדכון לאירוע ברחוב בן יהודה בשדרות: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, פעוטה כבת שנתיים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

בעקבות האירוע הקשה בשדרות בו נשכחה פעוטה ברכב, מעמותת כרית ביטחון נמסר: "שוב זה קורה, עוד טרגדיה על הכף, עוד משפחה שעומדת מול הנורא מכל. וזה יכול לקרות לכולם".
עוד נמסר מהעמןתה: "בפעם הרביעית בחודשים האחרונים, פעוט נשכח ברכב הלוהט ביום קיץ חם, אין דרך אחרת למנוע את האסון הבא מלבד הנגשה של מערכות למניעת שכחת ילדים ברכב לכל הורה בישראל, חדש וותיק כאחד"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינת עום שלישי
    רונה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי הי6ם עוד להביא בחוק להתקין מערכת למניעת שכיחה זה לא יאמן שלהכל יש כסף ןיש זמן לדיונים אבל קול של הפעוטות האלה שישמע אותם זה לא בא בחשבון ??!
    סגור
  • אסון, יכול לקרות לכל הורה לחוץ, טרוד ולא מרוכז (ל"ת)
    ציפי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור