בריאות

Holmes Place ורשת "עד 120" בשיתוף פעולה מסקרן למען הגיל השלישי

רשת מועדוני הכושר החלה להציע פעילויות ושיעורי ספורט במתחם הדיור המוגן בהוד השרון. בעקבות ההצלחה התרחב שיתוף הפעולה אל ערים נוספות, ובעתיד אל כל הבתים. "צעד משמעותי", אמר המנכ"ל 
מערכת ice | 
הליכון (צילום freepik)
שיתוף פעולה מיוחד בין רשת מועדוני הכושר המובילה לרשת הדיור המוגן. "עד 120" היא אחת מרשתות הדיור המוגן המובילות בישראל, ועכשיו היא מודיעה על שיתוף פעולה מסקרן עם Holmes Place. בהודעה שפרסמו לעיתונות מסרו מרשת בתי הדיור המוגן כי לאור העלייה בתוחלת החיים, בני הגיל השלישי לא מסתפקים יותר בפעילויות "קלאסיות" אלא מחפשים דרכים חדשות לשמור על אורח חיים בריא, פעיל ומלא חיים. 
שיתוף הפעולה בין הרשתות החל בבית הדיוק המוגן בהוד השרון. שם החלה רשת מועדוני הכושר להציע מגוון רחב של פעילויות לדיירי הבית. לאור ההצלחה הגדולה בהוד השרון הורחבה הפעילות גם לראשון לציון, והשאיפה היא להרחיבה לכל בתי הדיור המוגן ברשת וכן לבתים העתידיים העומדים לקום. 
תומר רוזנברג, מנכ"ל רשת עד 120, מסר בהודעה לתקשורת: "שיתוף הפעולה עם Holmes Place מהווה צעד משמעותי". רוזנברג הדגיש את המחויבות של הרשת לאריכות ימים וכי שיתוף הפעולה החדש מאפשר לרשת לממש את החזון הזה. "אנו מחויבים לקידום אורח חיים כזה בכל תחומי החיים של דיירינו, החל מתזונה נכונה ועד לפעילות גופנית סדירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה