בריאות

אדל בספלוב חוטפת מכוכבת האח הגדול: "גרמה לי כוויות ונזק בפרצוף"

עומר קינן, כוכבת האח הגדול, מאשימה את אדל בספלוב בכך שרכשה דרך הסטורי שלה תכשיר קוסמטי שגרם לה לכוויות בכל הפרצוף: "שמעתם פעם על קוד קופון לכוויות דרגה א' בפנים? כי אני כן, בסטורי של אדל בספלוב". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
אדל בספלוב ליראק פריז (צילום שי פרנקו)
אדל בספלוב, כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת, מוכרת מזה תקופה מוצרים קוסמטיים דרך חשבון האינסטגרם שלה. אלא שאתמול (שני) נראה כי בספלוב הסתבכה עם כוכבת "האח הגדול" עומר קינן, אחרי שזו טענה כי היא רכשה בגלל המלצה של בספלוב תכשיר קוסמטי, וחשפה כי הוא גרם לה לכוויות ולנזק בפנים.
תחילה קינן העלתה סטורי בערב החג ובו היא כתבה: "לא בא לי להרוס לך את החג, גברת בלוגרית יקרה, אבל יש גבול לכל תעלול. גם תעשי כסף על מוצרים שאת מוכרת וגם תגרמי לאנשים לנזק ולכוויות על כל הפרצוף? ובנימה אופטימית זאת – חג שמח. אל תדאגי מותק, אני עוד אסגור איתך את החשבון".
 
מאוחר יותר, חשפה קינן כי מדובר כאמור באדל בספלוב, אחרי שהעלתה סטורי נוסף עם הנזק שנגרם לה באזור השפתיים בו כתבה: "שמעתם פעם על קוד קופון לכוויות דרגה א' בפנים? כי אני כן, בסטורי של אדל בספלוב".
הסטורי של עומר קינן (צילום מסך מתוך האינסטגרם של עומר קינן)
בהמשך, העלתה סטורי נוסף עם הפרסום בסטורי של אדל בספלוב של אותו תרכיש שרכשה דרכו. בהמשך, העלתה סרטון נוסף לחשבון האינסטגרם שלה בו היא צילמה את עצמה בוכה כשהיא אומרת: "וזאת אני שלא מפסיקה לבכות ארבעה ימים ברצף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה